Chcete stát u rozhodování, která data dávají směr vývoji vyhledávání Seznamu? Do Datového a Metrikového týmu hledáme Product Managera, který propojí data, technologie a potřeby interních týmů a pomůže nám posouvat vyhledávání na základě kvalitních a smysluplných dat.

1. Co vás čeká

  • Budete navrhovat, jaká data o chování uživatelů vyhledávání sbírat, z jakých zdrojů a jak je efektivně zpracovat.
  • Vytvoříte zadání pro vývojový tým – od návrhu logování přes metriky až po kontrolu kvality business dat.
  • Rozvinete platformu A/B testování a posunete vyhodnocování projektů k statisticky průkazným výsledkům.
  • Budete analyzovat nepřirozené vyhledávání, anomálie a pomáhat hledat jejich příčiny i řešení.
  • Úzce spolupracujete s analytiky, výzkumníky a vývojáři a sbíráte podněty pro další rozvoj datových produktů.

2. Co budete potřebovat

  • Zkušenost (nebo silný zájem) o práci s daty a výhodou je znalost skriptovacích jazyků, ideálně Python/PySpark.
  • Základní orientace v databázích a SQL (např. PostgreSQL) a prostředí Unix/Linux.
  • Schopnost srozumitelně komunikovat a spolupracovat napříč různými technickými i netechnickými týmy.
  • Samostatnost, proaktivní přístup a chuť se učit nové věci.
  • Schopnost dotahovat úkoly do konce a skutečný zájem o data a produkt (pozice je vhodná i pro šikovné absolventy IT oborů).

3. Co za to dostanete

  • Smysluplnou práci s obrovským množstvím reálných dat, která mají přímý dopad na podobu vyhledávání Seznamu.
  • Prostor ovlivňovat datovou strategii, metriky i způsob vyhodnocování klíčových projektů.
  • Spolupráci s experty na data, výzkum i vývoj a možnost rychle se profesně posouvat.
  • Uvolněnou, otevřenou firemní kulturu založenou na důvěře, sdílení know-how a férovém přístupu.
  • Stabilní spolupráci na HPP a práci, u které se rozhodně nebudete nudit.

[video]


Seznam.cz, a.s.