Fidoo je česká fintechová firma, která firmám pomáhá mít finance pod kontrolou — jednoduše, digitálně a bez papírování. Naše platforma kombinuje firemní karty, správu výdajů a automatizaci účetních procesů tak, aby se lidé mohli soustředit na to, co dává byznysu skutečnou hodnotu. 

Aby všechno fungovalo tak, jak má, stojí za tím i naše Client Center — tým, který se stará o klienty a jejich každodenní potřeby. Zaujalo tě to? Tak čti dál. 

Co tě u nás čeká? 

💬 Staneš se první linií kontaktu pro naše klienty. Těmi jsou uživatelé karet a služeb Fidoo ve firmách, které jsou našimi klienty. Zpravidla tě budou kontaktovat účetní, finanční ředitelé nebo koncoví držitelé našich platebních karet s různými typy požadavků, které jim pomůžeš řešit.

📞 Náplní tvé práce bude telefonická a e-mailová komunikace (příchozí i odchozí linka). Nečekej ale žádné velké call centrum. Tým má aktuálně 4 členy, kteří se starají o kompletní agendu příchozích klientských požadavků.

🤝 Budeš spolupracovat se všemi odděleními napříč celým Fidoo. Je nás dohromady kolem 180 a je důležité, abys převzal/a know-how v našem produktu.

🖥️ Pracovat budeš kromě standardního balíku Office365 především v aplikaci IPEX a IPEX Communicator.

Koho hledáme? 

🗣️ Tvou silnou stránkou je komunikace, jak psaná, tak mluvená. Ovládáš perfektně češtinu a problém ti nedělá ani angličtina (na komunikativní úrovni).

🧩 Máš i technickou zdatnost, umíš se orientovat v systémech a rychle se je všechny naučit. Pracujeme ve více systémech a je potřeba opravdu vědět, kam kliknout.

🚀 Máš chuť se posouvat. Začneš určitě na lince, časem se ale dostaneš i k náročnější a více specializované agendě – kontrolní a back office.

🏢 Čas s týmem v kanceláři je to, co chceš. Tím, že jsme malý tým a věci se u nás dějí rychle, tak preferujeme, když se všichni potkáváme v kanceláři, ale možnost Home office taky máme.

Jaký je průběh výběrového řízení. 

Nejprve si krátce zavoláme, kde si vzájemně představíme očekávání. Pak přijde na řadu osobní setkání u nás v kancelářích. Krom seznámení si naladíme také vzájemná očekávání a zjistíme, jestli se potkáváme nejen pracovně, ale i kulturně. Pokud vzájemná očekávání naplníme a oboustranně budeme mít zájem pokračovat dál, potkáme se ještě jednou, a to s širším týmem. Následně už bude na řadě jen finální rozhodnutí. 

✨ Chceš práci, kde tvoje pomoc dává smysl?
Pokud tě role v našem klientském týmu zaujala, pošli nám své CV nebo odkaz na LinkedIn přes formulář níže. Těšíme se na tebe!


Direct Fidoo