Staň se hrdinou našich zákazníků!
V Decathlonu chceme, aby měl každý radost ze sportu. Občas se ale něco pokazí a právě tehdy přichází na řadu náš nejdůležitější tým: zákaznický servis. Hledáme sportovce s klidnou hlavou a srdcem na správném místě, kteří se nezaleknou výzvy a dokáží najít řešení v každé situaci.
Máš v sobě schopnost proměnit problém v úsměv? Pokračuj ve čtení!
Jako spoluhráč v zákaznickém servisu budeš tváří Decathlonu. Budeš ten první a poslední, na koho se naši zákazníci obrátí, a právě na tobě bude záležet, s jakým pocitem od nás odejdou. Co tě čeká?
- Budeš hledat férová řešení: Ať už půjde o reklamaci, výměnu zboží nebo jen složitější dotaz, tvým úkolem bude naslouchat a pomoci.
- Budeš klíčovou spojkou: Budeš mít na starosti plynulý chod online objednávek a komunikaci napříč celou prodejnou.
- Budeš součástí týmu, který drží spolu: Víme, že je to občas náročné. O to víc se můžeš spolehnout na partu kolegů, kteří tě nenechají ve štychu.
Pokud v sobě máš přirozenou empatii, jsi trpělivý/á a máš radost, když můžeš někomu pomoci, jsi přesně ten, koho hledáme. Přidej se k nám, získej skvělé zkušenosti a buď tím, díky komu nás zákazníci milují.
Jedná se o zkrácený úvazek 20-30 hodin týdně.
Zní to jako mise pro tebe? Pošli nám o sobě pár řádků a nezapomeň připsat, jaký sport ti dobíjí baterky!
Jaké SKILLS potřebuješ?
Ochota
- Pro své kolegy i zákazníky jsi tu vždy, když tě potřebují.
Selský rozum
- Ať se jedná o jednoduché či složité rozhodnutí, používáš selský rozum. Nebojíš se sám/a rozhodovat.
Zodpovědnost
- Stavíš se čelem ke svým závazkům, co řekneš, to uděláš.
Komunikace
- Jsi rád/a mezi lidmi a s každým dokážeš najít společnou řeč.
Co se ti dále může hodit?
Odolnost vůči stresu
- Dokážeš se vypořádat se stresovou situací a samostatně ji vyřešit.
Jak vypadá TVŮJ DEN?
Komunikace se zákazníkem
- Jsi první a poslední, koho zákazník vidí. Samostatně a zodpovědně řešíš požadavky našich zákazníků.
Příprava objednávek
- Připrava a výdej e-shopových objednávek k vyzvednutí. Zvládneš vyřešit i nečekané problémy.
Péče o zákazníky
- Snažíš se, aby zákazník odcházel vždy maximálně spokojený.
Co můžeš OČEKÁVAT?
Silnou podporu od svého kouče
- Pomůžu Ti s profesním růstem i s optimalizací procesů.
Přátelský dynamický kolektiv
- Náš kolektiv se schází i mimo pracovní nasazení při společném sportování.
Flexibilita směn
- Svoji pracovní dobu nastavuješ zodpovědně podle svých možností.
Příspěvek na sportování
- Využíváš příspěvek na sport nebo zvýhodněnou Multisportku.
Měsíční bonus
- Měsíční bonus 0-10% navíc v závislosti na dosahování výsledků v rámci obchodu či celé společnosti. Společně se také dělíme o vytvořený zisk, ročně lze dosáhnout bonusu až do výše 2 mezd.