Ahoj 👋,
do našeho marketingového týmu v Digital oddělení hledáme kreativního a zvídavého parťáka, kterého baví svět sociálních sítí a chce spravovat reklamy, které mají reálný dopad. Jako Junior Social Media Ads Specialist budeš primárně nastavovat a optimalizovat kampaně na Metě a TikToku, spolupracovat s brandem a týmem kreativců. Postupně se naučíš, jak kampaně nejen hezky vypadají, ale také fungují podle dat. 🚀

Na čem budeš pracovat? 🙌
Tvoje hlavní mise bude pomáhat s přípravou a správou kampaní, které budují značku Heureka Group napříč všemi trhy, kde působíme. Zároveň se budeš postupně učit, jak funguje i taková performance reklama, aby ses postupně stal/a plnohodnotným social media specialistou. K ruce budeš mít seniornějšího kolegu a team leadera, kteří tě na začátku do všeho zaučí.
Tvůj typický den může vypadat třeba takto:
- Spustíš nové kampaně nebo nasadíš nové kreativy na Meta či TikToku.
- Zkontroluješ výsledky a pomůžeš s reportingem výkonu.
- Spolu s kolegou naplánuješ a boostneš zajímavé příspěvky, které si zaslouží větší pozornost.
- Budeš sledovat trendy, nové formáty a inspiraci ze světa sociálních sítí.
Co od tebe očekáváme? 👀
- Máš za sebou už prokazatelnou praxi v oblasti sociálních sítí (organické nebo placené) či marketingu. A už jsi měl/a možnost pracovat s firemními profily nebo se podílet na kampani.
- Chápeš základní marketingové metriky a dokážeš se v nich orientovat (reach, engagement, CTR, CPC).
- Umíš se orientovat v Meta Business Suite nebo Ads Manageru.
- Analytika tě baví, data pro tebe nejsou strašák, ale inspirace.
- Zvládneš pracovat v Google Sheets nebo Excelu.
- Domluvíš se v pohodě anglicky (min. úroveň B1–B2).
💡 Tvůj přístup k práci
- Máš vášeň pro sociální sítě (stejně jako my!) a sleduješ, co se děje online.
- Jsi kreativní a rád/a přicházíš s novými nápady.
- Umíš pracovat pečlivě, ale nebojíš se zkoušet nové věci.
- Nebojíš se ptát a chceš se učit od zkušenějších kolegů.
- Jsi týmový hráč, který rád pomůže i s menšími úkoly.
Plusové body, pokud máš 🤩: - Praktickou zkušenost s kampaněmi na Meta nebo TikToku.
- Znalost nástrojů jako Dotidot, Looker Studio, Canva.
- Základní povědomí o influencer marketingu nebo správě komunit.
- Zkušenost z agentury, e-commerce nebo mediálního domu.
- Certifikaci Meta Blueprint nebo jinou v oblasti digitální reklamy.
Na co se u nás můžeš těšit? 💙
- Různorodá práce napříč 9 trhy, žádný stereotyp a spoustu příležitostí učit se od zkušených kolegů.
- Podpoříme tě ve zdokonalování tvých schopností - nejen účastí na konferencích a workshopech.
- Přátelské a lidské prostředí, kde si pomáháme a učíme se navzájem.
- Možnost uplatnit vlastní nápady a učit se z obrovského sdíleného know-how, které v Heurece máme.
- Možnost fungovat remote. Máme moderní kancelář v srdci Karlína, ale i home office (2 dny v týdnu).
Široká škála benefitů - 5 týdnů dovolené, 5 MyDays, multisportka, flexibilita, školení… a čeká tě toho u nás mnohem víc. Uvidíš sám/sama.