Na pozici HR Administration Specialist aktuálně hledáme novou posilu, kterou baví administrativa i komunikace.

Jsme velká mezinárodní firma, takže práce je pestrá a zajímavá. Stanete se součástí HR týmu o 10 lidech, kde každý zodpovědně zastává svou roli, ale zároveň si vždy navzájem pomáháme.

Tato role je samostatná, největší část vaší práce bude tvořit komunikace s kolegy a příprava pracovněprávní dokumentace. Hledáme proto pečlivou a organizovanou osobnost, na kterou je spolehnutí a která kolegům ochotně poradí a ujistí se, že má všechny administrativní úkony v pořádku.

Pozice je vypisována jako zástup za kolegyni na rodičovské dovolené – smlouva na dobu určitou (1 rok).

Co vás na této pozici čeká?

  • Příprava pracovněprávní dokumentace spojené s nástupy, změnami pracovních poměrů i výstupy zaměstnanců.
  • Tvorba a správa fyzických i elektronických osobních složek.
  • Organizace nástupního dne pro nováčky a jejich zaškolení v interním systému.
  • Podpora a komunikace s novými i stávajícími zaměstnanci.
  • Správa benefitů, reporting a další administrativní činnosti.
  • Docházka do kanceláře 3 dny v týdnu.

Koho hledáme?

  • Máte již zkušenost s podobnou pozicí, znáte základy zákoníku práce a jste ochotni se v této oblasti dál rozvíjet.
  • Pečlivost a orientace na detail jsou nezbytné – HR administrátor zodpovídá za správnost dat i podkladů pro mzdy.
  • Bez dobré angličtiny se u nás neobejdete, budete ji využívat při každodenní komunikaci i při zaškolování nových kolegů.
  • Komunikační schopnosti a trpělivost jsou velmi důležité. Oceníme, pokud dokážete jednat citlivě a přátelsky s novými i stávajícími zaměstnanci.
  • Výhodou je znalost systému RON.

Co nabízíme?

  •  Roční finanční bonus a pravidelné navyšování mzdy
  • Flexibilní pracovní doba zkrácená na 37,5 hodiny týdně
  • 5 týdnů dovolené a 3 flexibilní dny
  • Možnost práce z domova (2 dny v týdnu)
  • Příspěvek na stravování
  • Multisport karta nebo poukázky Flexi Pass
  • Příspěvek na penzijní připojištění až 2 000 Kč měsíčně
  • Široká nabídka vzdělávání, včetně jazykových kurzů, bezplatného přístupu na LinkedIn Learning
  • Bezplatné psychologické, finanční a právní poradenství pro zaměstnance a jejich rodiny (Program podpory zaměstnanců)
  • Nově zrekonstruované kanceláře s úchvatným výhledem na město, velkou terasou ve 20. patře a relaxační zónou
  • Dny dobrovolnictví a podpora neziskových organizací
  • Přátelská firemní kultura není jen klišé – pravidelně pořádáme teambuildingy, společenské akce, filmové kvízy a další
  • Další benefity jako speciální tarify O2, karta Makro nebo VIP účty u Datartu a Alzy
  • Atraktivní benefity, skvělí lidé – i proto patříme mezi nejlepší zaměstnavatele na jižní Moravě, což potvrzuje ocenění Zaměstnavatel roku.

Přidejte se k nám!


Atlas Copco Services s.r.o.