Pro našeho klienta v Kladně hledáme samostatnou a komunikativní osobu, která bude zajišťovat nábor nových pracovníků, dohlížet na personální procesy a poskytovat podporu vedení i zaměstnancům. Nabízíme dynamickou práci s jasně vymezeným smyslem a možností profesního růstu. Součástí pracovní náplně je pravidelná komunikace v angličtině.

NABÍZÍME

  • Férové finanční ohodnocení, které odráží Vaše úsilí
  • Roční bonusy dle dosažených výsledků
  • Stravenkový paušál a zvýhodněné obědy v kantýně
  • Týden dovolené navíc k regeneraci
  • Zaměstnanecké slevy na firemní produkty
  • Možnost rozvíjet se prostřednictvím online kurzů a školení

NÁPLŇ PRÁCE

  • Aktivní podíl na výběru nových kolegů/kolegyň
  • Zajištění kompletní personální administrativy (smlouvy, změny, ukončení)
  • Příprava podkladů pro mzdové oddělení a plánování směn na základě potřeb klienta
  • Komunikace s přidělenou částí týmu a dohled nad svěřenou oblastí (v českém i anglickém jazyce)
  • Pravidelný kontakt s naším klientem
  • Místo výkonu práce: Kladno

POŽADUJEME

  • Mít základní přehled o HR a pracovním právu
  • Znalost anglického jazyka
  • Být časově flexibilní a zvládat i nestandardní pracovní dobu
  • Umět pracovat na počítači – tabulky, e-maily a interní systémy
  • Zaslat svůj životopis

Máte-li o tuto pozici zájem, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím kontaktního formuláře nebo zaslat svůj životopis na adresu kgocova@projobeu.com


ProJobEU s.r.o.