Máte příjemné vystupování, umíte jednat s lidmi a rádi jim pomáháte? Pokud navíc mluvíte anglicky, pak hledáme právě Vás! Přidejte se k nám a pomozte nám proměnit zákaznickou zkušenost v zážitek, na který budou klienti rádi vzpomínat. Každé den budete v úzké spolupráci s našimi obchodními týmy a ve Vašich rukou bude první dojem, který je pro nás klíčový.
Co bude Vaší náplní práce?
- Reprezentace hlavní pobočky v Praze v atraktivním prostředí centra města
- Budete vítat klienty a využijete u toho angličtinu a případně i další cizí jazyk
- Pomůžete klientům se zorientovat v jedné z našich největších a nejkrásnějších poboček
- Čeká Vás denní kontakt s obchodními týmy, pro které budete pravou rukou
- Vyzkoušíte si základní servisní úkony (např. vydávání platebních karet, obsluhu bezpečnostních schránek)
- Zjistíte, jak fungují naše interní procesy a bankovní systémy
Co byste měli mít nebo umět?
- Dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
- Proaktivní přístup - neměl/a byste se bát klienta oslovit a nabídnout mu pomoc
- Dobrou znalost češtiny a angličtiny
- Základní uživatelskou znalost MS Office včetně práce v Excelu
- Schopnost pracovat pečlivě a systematicky
- Zkušenost z oblasti péče o zákazníky výhodou, ale není podmínkou - vše potřebné Vás rádi naučíme
UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.