Máte příjemné vystupování, umíte jednat s lidmi a rádi jim pomáháte? Pokud navíc mluvíte anglicky, pak hledáme právě Vás! Přidejte se k nám a pomozte nám proměnit zákaznickou zkušenost v zážitek, na který budou klienti rádi vzpomínat. Každé den budete v úzké spolupráci s našimi obchodními týmy a ve Vašich rukou bude první dojem, který je pro nás klíčový.

 Co bude Vaší náplní práce?

  • Reprezentace hlavní pobočky v Praze v atraktivním prostředí centra města
  • Budete vítat klienty a využijete u toho angličtinu a případně i další cizí jazyk
  • Pomůžete klientům se zorientovat v jedné z našich největších a nejkrásnějších poboček
  • Čeká Vás denní kontakt s obchodními týmy, pro které budete pravou rukou
  • Vyzkoušíte si základní servisní úkony (např. vydávání platebních karet, obsluhu bezpečnostních schránek)
  • Zjistíte, jak fungují naše interní procesy a bankovní systémy

Co byste měli mít nebo umět?

  • Dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
  • Proaktivní přístup - neměl/a byste se bát klienta oslovit a nabídnout mu pomoc
  • Dobrou znalost češtiny a angličtiny
  • Základní uživatelskou znalost MS Office včetně práce v Excelu
  • Schopnost pracovat pečlivě a systematicky
  • Zkušenost z oblasti péče o zákazníky výhodou, ale není podmínkou - vše potřebné Vás rádi naučíme

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.