UmĂš zachovat klid, i kdyĹľ nejde tiskárna, Outlook se tvářà mrtvÄ› a kolega „uĹľ to restartoval“? 🤨
Pak tÄ› rádi uvidĂme v našem tĂ˝mu IT podpory. Hledáme nÄ›koho, kdo se nezalekne rozbitĂ©ho monitoru ani zmatenĂ©ho uĹľivatele – a ideálnÄ› se u toho ještÄ› usmĂvá. AĹĄ uĹľ máš pár let zkušenostĂ, nebo teprve startuješ kariĂ©ru v IT, pokud máš chuĹĄ uÄŤit se a makat s námi na tom, aby všechno (a všichni) fungovali, ÄŤti dál.
Co tě u nás čeká?
- Budeš prvnĂ záchranná linie pro naše kolegy – Ĺ™ešĂš jejich IT poĹľadavky a hledáš cesty, jak jim pomoct co nejrychleji a nejlĂp.
- OdbavovánĂ tiketĹŻ i pĹ™Ămá komunikace s uĹľivateli – nÄ›kdy po telefonu, jindy osobnÄ›.
- Onboarding i offboarding – od účtů přes hardware až po úsměv na tváři.
- PĹ™Ăprava a správa pracovnĂch stanic (Windows 11), evidence HW a SW v asset nástrojĂch.
- Základnà správa účtů v Active Directory / Entra.
- Instalace tiskáren (ano, pořád ještÄ› existujĂ).
Jak si tě představujeme?
- VĂš, Ĺľe ne kaĹľdĂ˝ problĂ©m je drama – ale poznáš, kdy je potĹ™eba jednat rychle.
- Máš základy IT, nebo tě to do toho světa silně táhne.
- Nezalekneš se nových věcà a máš chuť se učit i dokumentovat, co ses naučil/a.
- UmĂš se vcĂtit do uĹľivatele – pro tebe to nenĂ jen „poÄŤĂtač“, ale ÄŤlovÄ›k na druhĂ©m konci.
- Jsi zodpovÄ›dnĂ˝/á – kdyĹľ nÄ›co slĂbĂš, udÄ›láš to.
Na co se můžeš těšit?
- Práce, která má smysl – tvoje pomoc bude vidět každý den.
- Fajn partu lidĂ, se kterĂ˝mi se dá Ĺ™ešit technika i kafe.
- Výzvy, které tě posunou dál – ať už technicky, nebo lidsky.
- Svobodu a dĹŻvÄ›ru – nikdo ti nebude stát za zády, ale kdyĹľ budeš potĹ™ebovat, tĂ˝m tÄ› podrĹľĂ.
ZnĂ to jako nÄ›co pro tebe? 🥳 Tak se ozvi a pojÄŹme si popovĂdat. TěšĂme se na parťáka, kterĂ˝ nám pomĹŻĹľe dÄ›lat IT podporu tak, aby z nĂ mÄ›li radost i ti, co technice moc nerozumĂ.