Ahoj,
jsme Balíkobot. Logistická technologická služba, která umožňuje přímé datové napojení na 30+ dopravců a klientům šetří v průměru 36% času při expedici zásilek (více na našem webu). Máme už více než 4 000 klientů na různých trzích a neustále rosteme a expandujeme.
Do našeho vývojového týmu pod vedením Lucie hledáme produkťáka, který nám pomůže s rozvojem našich interních aplikací a našeho API. Naším cílem je pomáhat našim klientů v co nejjednodušší expedici a návazných procesů týkajících se sledování zásilek.

Co tě u nás čeká?
- V práci vyznáváme agilní přístup.
- Než se do něčeho pustíme, chceme vědět, že to opravdu přinese očekávaný výsledek.
- Snažíme se jít cestou MVP, získat zpětnou vazbu, ověřit jak funguje, a pak až produkt dál rozvíjet.
- Zaměření na automatizaci interních procesů pro sales a customer success týmy.
- Zlepšování customer journey.
- Myslíme i na technický dluh, který je přirozenou součástí vývoje. Kromě produktových změn proto budete v týmu pracovat i na technických vylepšeních.
- V šuplíku už máme řadu nápadů na rozvoj našeho produktu, které potřebujeme oprášit, zprioritizovat, ale dáme ti prostor i pro vlastní nápady a jejich realizaci.
- Komunikace s vývojovými týmy, technickým supportem, analytiky a testerem.
- Práce na malých produktových úpravách, ale i tvoření nových části produktů from the scratch.
Jak si tě představujeme:
- Máš zkušenost s rolí produkťáka nebo podobnou rolí alespoň 3-5 let.
- Jsi samostatná/ý a máš selský rozum.
- Umíš srozumitelně komunikovat a dokážeš obhájit své myšlenky.
- Odlišuješ méně podstatné od důležitého a dokáže věcem přiřadit priority.
- Dokážeš si udržet focus a zaměřuješ se na výsledky.
- Chceš zkoušet a učit se nové věci.
- Máš agilní mindset.
- Komunikativní znalost anglického jazyka B1-B2.
Na co se u nás můžeš těšit:
- Možnost ovlivnit a rozvíjet produkt.
- Prostor pro realizaci tvých myšlenek.
- Mnoho příležitostí pro profesní i lidský rozvoj.
- Setkání s budoucím šéfem už při prvním kole pohovoru.
- Tykačku napříč celou organizací.
- Kolektiv, ze kterého se ti nebude chtít odcházet.
- Příjemné a dobře umístěné kanceláře v Karlíně.
- Notebook a telefon dle tvých preferencí.
- Hybridní režim (3 dny v kanceláři / 2 dny homeoffice) + flexibilní pracovní dobu.
- Stravenky (116 Kč/den) + každý měsíc 1000 Kč do Cafeterie.
- Nástup možný ihned.