Backstory a co bude obsahem tvé práce
Fidoo je B2B fintech scale-up, který staví finanční platformu pro firmy ve střední Evropě a pomáhá jim mít finance pod kontrolou. Jsme součástí skupiny Direct a právě teď budujeme nový FP&A tým. Hledáme člověka, který se nebojí zodpovědnosti a chce stát u zrodu finančních procesů, které ovlivní celé naše fungování.
Co tě u nás čeká:
- vedení vývoje a implementace procesů budgetingu, forecastingu a management reportingu
- tvorba a správa finančních modelů a business case analýz pro podporu strategických rozhodnutí
- standardizace měsíčního, kvartálního a ročního reportingu a analýz
- spolupráce se seniorními lídry a business unit leadery napříč DFS, aby data odpovídala jejich potřebám
- účast na speciálních projektech jako jsou systémové implementace, M&A analýzy nebo board prezentace
- mentoring budoucích členů týmu a nastavování procesů od úplného začátku
- vývoj KPI a dashboardů a jejich správa
Job Fit a koho hledáme
Hledáme někoho, kdo má silné analytické myšlení a baví ho práce s čísly i jejich interpretace. Potřebuješ mít zkušenost s FP&A cyklem – budgeting, forecasting, reporting – a mít chuť posouvat věci kupředu. Pokud jsi v minulosti pracoval/a v bankovnictví, finančních službách nebo telekomunikacích, bude to velká výhoda. Excel pro tebe musí být druhým jazykem, v PowerPointu a Power BI se cítíš jistě a oceníme i základní znalost SQL. Důležitá je osobní zodpovědnost, proaktivní přístup a chuť vytvářet prostředí, kde se tvoří nové věci od nuly.
Proces výběrového řízení
Výběrový proces máme nastavený tak, aby sis i ty mohl/a udělat dobrou představu o nás a o roli:
- Úvodní online setkání (cca 1 hodina) – potkáš se s naším Recruiterem a (možná) tvým budoucím nadřízeným
- Úkol na doma, abychom pochopili jak nad věcmi přemýšlíš
- Osobní setkání v kanceláři se CFO a Recruiterem
Trochu víc o naší kultuře, hodnotách a kancelářích
Jednoduše. Rychle. Přátelsky. Spolehlivě. Čtyři hodnoty, které nás definují a dávají nám směr při všem, co ve Fidoo tvoříme.
Je nás teď cca 100 a stále rosteme. A i díky tomu, že nám v zády stojí skupina Direct, stojíme na pevných základech a můžeme pracovat na dalším rozvoji.
Jsme culture-first. Všichni si týkáme a nemáme moc rádi hru na názvy pozic (nepoužíváme třeba slovo ředitel). Základní premisou v našich vztazích je pro nás důvěra. Máme proto třeba neomezenou dovolenou nebo taky nenařizujeme členům týmů, jak mají pracovat. Preferujeme proto hybridní formu režimu mezi office a home office. Na jedné straně víme, že doma z obýváku kulturu nevybudujeme a proto máme moderní kanceláře v Holešovicích, se kterými jsme vyhráli ocenění Kancelář roku 2023.
Slouží nám pro společné potkávání týmů a nabízí velké možností jak a kde pracovat (kromě sdílených míst také focus roomy, řadu zasedaček, dvě terasy, kavárnu, velký networkingový prostor Direct Plaza nebo třeba venkovní náplavku u Vltavy).
Na druhou stranu víme, že na home office se dá pracovat soustředěněji a proto je to pro nás standardní forma práce, kteoru členové týmu využívají.
Dále tě může zaujmout dog-friendly office, neomezený přístup výborné kávy z šumavské pražírny Café Etincelle ve všech kávovarech nebo různé slevy na produkty, které nabízí skupina Direct (např. sleva na nákup auta nebo pojištění).
Pokud tě zajímá naše kultura a pracovní prostředí víc, určitě nahlédni na náš profil na Cocumě.
Rádi ti všechny zmíněné informace rozšíříme na osobním setkání u nás. Pokud vnímáš, že se na roli Senior FP&A Analyst hodíš, zanech nám své CV nebo profil na LI skrz formulář níže.
Díky a těšíme se!