Máte zkušenosti v bankovnictví, odvahu a obchodní drive? Chcete být partnerem movitějších klientů/tek, podnikatelů/tek a menších firem? Přidejte se k nám do týmu na pobočce Zlín.

Jaká bude náplň Vaší práce:

Navazování spolupráce s klienty segmentu svobodných povolání, podnikatelů a menších firem (s ročním obratem do 25 mil. CZK), aktivní akviziční činnost.

Správa a rozvíjení klientského portfolia, budování dlouhodobých vztahů s klienty.

Identifikace potřeb klientů, navrhování optimálních řešení.

Poskytování profesionálního poradenství včetně oblasti financování (provozní, investiční úvěry). 

Využívání cross-sellingu s cílem maximálně vytěžit tržní potenciál. 

Správa klientské databáze.

Odpovědnost za prodejní výsledky a kvalitu poskytovaných služeb.

Sledování podnikatelského prostředí a konkurence, hledání nových obchodních příležitostí.

Co by Vám nemělo chybět?

SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru.

Praxe v oblasti prodeje finančních služeb pro malé firmy a živnostníky.

Obchodní duch a prodejní i komunikační dovednosti.

Samostatnost, proaktivita a zodpovědnost.

Komunikativní znalost anglického jazyka - výhodou.

Znalost finančních výkazů a jejich analýzy je také výhodou.

Co Vám nabídneme? 

Programy pro talenty a budoucí manažery/ky. 

Základní mzda + kvártální ohodnocení za plnění stanovených cílů.

Narozeninové volno, sick days, 8 dní na regeneraci, 5 týdnů dovolené.

20 000+ benefit plus bodů na sport, kulturu, vzdělání a jiné aktivity podle vašeho výběru a čím déle u nás budete, tím více bodů získáte.

Oběd u nás platí ze 100% zaměstnavatel v částce 165 CZK/den prostřednictvím stravenkové karty.

Slevy u firemních partnerů.

Každoroční Vánoční večírek pro všechny zaměstnance.


UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.