Místo výkonu práce: Home office z Polska, s měsíčními služebními cestami do Prahy/Náchoda v ČR (během zkušební doby častější cestování). 

O pozici 

Hledáme proaktivního a samostatného Country Managera pro Polsko, který nám pomůže dále výrazně posílit naši přítomnost na polském trhu. Budete lokalizovat globální kampaně a iniciativy a zároveň navrhovat a realizovat lokální aktivity pro podporu růstu v Polsku, v souladu s charakteristikami a požadavky polského trhu. 

Budete mít zásadní vliv na to, jak Astratex komunikuje s polskými zákazníky a jak jim poskytuje služby, a zároveň převezmete přímou zodpovědnost za místní marketingovou strategii vedoucí k výraznému posílení podílu na trhu v Polsku. 

Jedná se o skvělou příležitost pro někoho se silnou znalostí místního trhu, prokazatelnou zkušeností v e-commerce a vášní pro zlepšování zákaznické zkušenosti a marketingového výkonu. 

Hlavní zodpovědnosti 

  • Plnění plánu tržeb pro polský trh, sledování rozpočtu a udržení požadované marže a ziskovosti této země. 
  • Lokalizace a přizpůsobení globálních marketingových kampaní (online, offline, e-mail, sociální média apod.) potřebám polského trhu a očekáváním zákazníků. 
  • Ve spolupráci s Global Social Media Managerem správa komunikace na polských sociálních sítích (např. publikování, komentování, zapojování uživatelů). 
  • Úzká spolupráce s marketingovým oddělením při přizpůsobování mediálního plánování, výkonnostního marketingu a dalších aktivit pro místní trh. 
  • Zajištění přesnosti a kvality obsahu na polském webu (astratex.pl), včetně překladu a korektur popisů produktů, bannerů, blogových a magazínových článků a dalších materiálů. 
  • Aktivní zapojení do lokalizace e-mail marketingových kampaní a newsletterů – včetně překladů, korektur a lokální optimalizace. 
  • Poskytování konstruktivní zpětné vazby centrálním týmům na základě specifik místního trhu a reakcí zákazníků s cílem neustálého zlepšování. 
  • Sledování výkonnostních marketingových a prodejních ukazatelů a návrhy lokálních doporučení pro zlepšení konverze a zákaznické zkušenosti. 
  • Sledování a vyhodnocování zákaznických recenzí (např. na Opineo.pl), identifikace trendů a možností zlepšení. 
  • Pravidelná informovanost o trendech v e-commerce a aktivitách konkurence v Polsku, vyhledávání příležitostí pro růst a inovace. 
  • Příprava pravidelných aktualit a přehledů o trhu pro centrální tým a management. 
  • Doporučování nových služeb (např. doprava, platební metody, speciální nástroje) pro polský trh. 

Požadavky 

  • Vysokoškolské vzdělání, ideálně v oboru podnikání, marketingu nebo komunikace. Případně středoškolské vzdělání s odpovídající praxí. 
  • Silná a prokazatelná zkušenost s polskou e-commerce, ideálně v módě nebo retailu. 
  • Rodilý mluvčí polštiny, plynulá angličtina nebo čeština (mluvená i psaná). 
  • Výborná znalost chování polských online zákazníků a místních tržních trendů. 
  • Silné komunikační a spolupracující schopnosti – týmový hráč je nutností. 
  • Schopnost pracovat samostatně a proaktivně v mezinárodním týmu napříč funkcemi – maticové řízení. 
  • Platný řidičský průkaz. 
  • Ochota pracovat z home office v Polsku, s pravidelnými cestami do našeho HQ v Praze/Náchodě (během zkušební doby častější cestování). 

 


ASTRATEX a.s.