Co bude náplní Tvé práce? 

  • Budeš řešit přání našich česky a slovensky mluvících zákazníků a zodpovídat jejich dotazy telefonicky, přes email nebo chat a poskytovat informace o produktech a jejich dostupnosti a stavu 
  • A zároveň budeš evidovat telefonické objednávky, průběžně je kontrolovat a sledovat jejich hladký průběh až po jejich dodání k zákazníkovi a vykouzlení úsměvu na jeho tváři 

  

Čím nám uděláš radost? 

  • Rozhodně svými perfektními komunikačními dovednostmi a znalostí češtiny, nebo slovenštiny (úroveň C1) na perfektní úrovni slovem i písmem 
  • Svým milým a přátelským přístupem a vystupováním 
  • Tím, že budeš ochotný odpracovat minimálně 20h/týdně. Pracovní doba je od pondělí do pátku, mezi 8:00 a 17:00 - konkrétní směny si můžeš zvolit podle svých možností
  • Zkušenosti z call centra nebo v zákaznické podpoře jsou výhodou, ale i bez nich Ti to u nás půjde 

  

Čím Tě za to odměníme? 

  • Různorodou prací na DPP pro evropskou jedničku v beauty světě s českými kořeny 
  • Přizpůsobivými směnami, díky kterým stihneš jak práci, tak zábavu i studium 
  • Vymakaným mzdovým a bonusovým ohodnocením
  • *Interním cíleným školením zaměřeným na komunikaci a seznámení se s našimi produkty a vlastním systémem 
  • Příjemným a moderním prostředím oceněném společností Kyzlink Architects a nebo možností práce z pohodlí domova 
  • A v neposlední řadě na Tebe čeká přátelský tým, který Tě nenechá ve štychu a v případě potřeby Ti kdykoliv může poradit 

  

Rosteme a inovujeme každým den, tak se k nám přidej ještě dnes a nastartuj svou kariéru v největším e-shopu s krásou a zdravím v Evropě! #NewChallenge #NewMe 

 


Notino, s.r.o.