Knihobot je recommerce platforma, na které už se protočilo přes 10 milionů knížek. Denně pošleme 20 tisíc knih do nových domovů. Působíme na 9 trzích (CZ, SK, AT, DE, SP, IT, FR, NL, BE) a knihy doručujeme do 40 zemí. Máme 3. největší sklad second-handových knih NA SVĚTĚ.
Co tě tu čeká
- Budeš odpovídat na telefony a e-maily
- Pomůžeš zákazníkům i dodavatelům vyřešit každý problém (např. když nedorazí knížky v pořádku, špatně jsme knihu nacenili nebo nedorazil domluvený kurýr).
- Zákazníci nás mají rádi a většinou vše řešíme v příjemné atmosféře.
- Nejsme call centrum, kde celý den telefonuješ s naštvanými lidmi nebo se jim snažíš prodat další sadu kartáčů.
- Super parta lidí. Když nevíš, vždy ti někdo ochotně poradí.
Co bys měl/a umět
- Čeština/slovenština minimálně na úrovni C1
- Potřebuješ profesionální němčinu slovem i písmem, minimálně B2
- Praxe není potřeba, vše tě naučíme.
- Velmi dobré komunikační dovednosti pro každodenní kontakt se zákazníkem.
- Schopnost pohotově reagovat a improvizovat, když je třeba.
Co ti nabízíme
- Velice přátelský kolektiv, který by se pro spokojenost zákazníka přetrhnul.
- 160 Kč / h na DPP (případně po vyčerpání 300h/rok na DPČ)
- Hledáme brigádníky na dlouhodobou spolupráci.
- Minimálně bys měl/a odpracovat 12 hodin týdně, ale můžeš klidně i mnohem víc! Práce je tu dost :)
- Zákaznická podpora funguje od pondělí do neděle v čase 8-20 hodin.
- Směny: 4hodinové (8-12, 12-16, 16-20), 8hodinové (8-16, 12-20 s pauzou) nebo 12hodinnové (8-20:00 s pauzou)
- Po zaučení možnost práce na home office.
- 20% sleva na knihy v Knihobotu, VIP tarif při prodeji knih přes Knihobot (80 % - 29 Kč)
- Práce přímo na metru B - Kolbenova
