Co vás u nás čeká:

  • Budete řídit obchodně zaměřené projekty většího rozsahu napříč regiony.
  • Aktivně koordinovat činnosti, zdroje a termíny potřebné k dosažení obchodních cílů.
  • Spolupracovat s interními i externími partnery – budete prostředníkem mezi centrálou a pobočkovou sítí.
  • Pomáhat s přípravou a implementací obchodních kampaní a iniciativ.
  • Podporovat bankéře v terénu, hledat příležitosti ke zlepšení a zvyšování efektivity práce s klienty.
  • Přinášet obchodní vhledy z terénu a pomáhat je přetavit do konkrétních opatření.
  • Spolupracovat na optimalizaci procesů, které zjednoduší každodenní fungování pobočkové sítě.
  • Přispívat k lepšímu řízení změn v rámci obchodních projektů.

 Koho hledáme:

  • Máte zkušenost s prací na pobočce banky nebo v oblasti obsluhy malých firemních klientů.
  • Umíte přemýšlet obchodně i projektově – ideálně máte zkušenost s koordinací obchodních aktivit nebo kampaní.
  • Jste komunikativní, samostatní a umíte dobře organizovat práci sobě i ostatním.
  • Máte tah na branku, ale zároveň umíte naslouchat – pobočky vás budou brát jako podporu, ne jako kontrolu.
  • Orientujete se ve firemních procesech a nebojíte se zvednout telefon nebo vyrazit do terénu.

 Co nabízíme:

  • Smysluplnou roli, kde opravdu ovlivníte obchodní výsledky.
  • Prostor pro vlastní nápady a iniciativu.
  • Možnost pracovat hybridně (kombinace centrály, práce z domova a výjezdů na pobočky).
  • Skvělý tým a přátelskou firemní kulturu.


UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.