Baví tě data, online reklama a rád/a hledáš souvislosti v číslech? Do našeho týmu hledáme RTB specialistu, který se ponoří do světa RTB kampaní a bude nám pomáhat hledat cesty, jak s nimi pracovat chytřeji. Nemusíš mít všechno za sebou – důležitá je chuť učit se a odvaha pustit se do nových věcí.
Co u nás budeš dělat?
• Spravovat a optimalizovat RTB kampaně v DSP platformách – Adform, Xandr a DV360.
• Pracovat s daty: vyhodnocovat výkonnost, hledat souvislosti a tvořit reporty.
• Úzce spolupracovat s konzultanty, kteří komunikují s klienty – ty budeš ten, kdo zná systémy do hloubky a rozumí číslům.
• Navrhovat nové přístupy k optimalizaci, testovat možnosti RTB platforem a přicházet s nápady na vylepšení kampaní.
• Pomáhat s realizací Brand Liftů ve spolupráci s Brand studiem.
• Komunikovat s ostatními odděleními v rámci poptávky RTB kampaní.
Co potřebujeme?
• Někoho, koho baví práce s daty a láká ho svět RTB systémů.
• Zkušenost s některou DSP platformou je výhodou – pokud ji zatím nemáš, všechno tě naučíme.
• Dobrou znalost MS Excelu (kontingenční tabulky, práce s větším množstvím dat)
• Chuť učit se, přemýšlet nad výsledky a zlepšovat kampaně na základě tvrdých dat.
• Uvítáme proaktivní přístup, samostatnost a schopnost převzít zodpovědnost za svá rozhodnutí.
• Týmového ducha – i když většinu času koukáš do dat, děláš to pro tým 😊
• Mluvíme spolu česky, angličtinu u nás ale využiješ při komunikaci se zahraničními klienty
Co nabízíme?
• Možnost nahlédnout do celého RTB ekosystému – od DSP až po SSP stranu.
• Získáš hluboké know-how nejen ve správě kampaní, ale i v tom, jak funguje nabídková strana publishera.
• Přátelský tým plný odborníků, kteří ti pomohou růst.