Do marketingového B2C týmu hledáme Brand Managera, který se ujme vybraných B2C služeb Seznamu. Čeká vás pestrá práce na brandových strategiích, plánování médií a výzkumných projektech a také týmová spolupráce s ostatními týmy.
Na čem budete pracovat
Brand marketing
- Navrhujete a realizujete strategie pro konkrétní značky a služby Seznamu.
- Zodpovídáte za rozpočet značky – plánování, hlídání a vyhodnocování.
- Spolupracujete s lidmi z marketingu a agentur při přípravě kampaní a jednotlivých výstupů.
- Přemýšlíte nad aktivací značky v rámci sportovních, kulturních nebo byznysových akcí.
Mediální plánování a nákup
- Řešíte plánování a nákup médií mimo Seznam – televize, rádio, online, tisk nebo reklamu venku.
- Hledáte co nejefektivnější kombinaci mediálních kanálů podle možností rozpočtu.
Výzkum trhu a spotřebitelů
- Provádíte různé výzkumy a testování.
- Spolupracujete s výzkumnými agenturami a interními analytiky.
- Výsledky předáváte kolegům a řešíte, jak s daty pracovat dál.
- Sledujete trendy a přemýšlíte, jak je využít v dalších kampaních.
Co by vám nemělo chybět
Minimálně 2 roky zkušeností na obdobné pozici.
- Velmi dobrá znalost brand marketingu – zkušenost s online brandem a marketingem aplikací výhodou.
- Máte výborný přehled o online marketingových kanálech a baví vás využívat nové metody.
- Zkušenosti s přípravou a vedením kampaní – víte, co kampaně obnáší a co je potřeba dělat, aby dobře fungovaly.
- Vyznáte se v datech a vytáhnete z nich to podstatné.
- Víte, jak funguje plánování a nákup médií.
- Přemýšlení nad formou a obsahem, ale nebojíte se být kreativní.
- Máte chuť věci zlepšovat a nebojíte se přijít s nápadem na změnu.
- Zajímá vás svět technologií, reklamy i umělé inteligence.
Jak to u nás funguje a s kým budete spolupracovat
Marketing v Seznamu funguje jako interní agentura, která společně s dalšími týmy spolupracuje na různých projektech a kampaních. Naše marketingové oddělení tvoří několik menších týmů: brand manažeři pro B2C a B2B, oddělení PR, online specialisté, media planneři a analytici, kreativci, specialisté na sociální sítě nebo evenťáci.
Jsme interní podporou pro všechny divize Seznamu, takže nám pod rukama vznikají pestrá zadání. Od našeho Seznam brandu, kde hraje hlavní roli náš pejsek přes oblíbené Mapy.com a Zboží.cz až po HR marketing nebo divizi reklamních systémů, která patří k techničtějším oddělením. Na pravidelných i projektových schůzkách se setkáváme s kolegy z produktových divizí a obchodu s cílem co nejefektivněji posouvat společné aktivity a projekty.