Máte zkušenosti s řízením kvality dodavatelů, reklamací a audity, a chcete se podílet na neustálém zlepšování našich dodavatelských vztahů, pak hledáme právě vás!

Vašim úkolem bude:

  • Řízení kvality dodavatelského řetězce dle požadavků.
  • Správa a aktualizace systémů reklamací.
  • Sledování a řízení nákladů spojených s reklamacemi.
  • Provádění a řízení auditů dodavatelů.
  • Kontrola a hodnocení výkonnosti dodavatelů.
  • Řízení systému vstupní kontroly a interních auditů.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Komunikativní znalost českého jazyka, AJ – meetingy, komunikace se zákazníky dokumentace.
  • Aktivní využívání MS Office – znalost Excel (tabulky, grafy)
  • Samostatnost, analytické myšlení.
  • Znalost nástrojů řízení kvality (APQP; FMEA; PPAP, 8D, 5Y).
  • Znalost výrobních procesů a postupů - výhodou.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zajímavé platové ohodnocení
  • 13.plat
  • Možnost dalšího vzdělávání (jazykové kurzy, odborné kurzy)
  • 25 dní dovolené
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
  • Cafeterii
  • Plně dotované stravné
  • Další firemní benefity
  • Firemní akce

 


GESTAMP LOUNY s.r.o.