Do naší E-commerce divize hledáme zkušeného produktového manažera či manažerku, který/á umí proměnit nápady v hmatatelný a měřitelný dopad, myslí analyticky a spoléhá se na data i zpětnou vazbu. Dokážete přirozeně propojovat vývojáře, designéry i stakeholdery a vést je za společným cílem? Baví vás vytvářet produkty s viditelným dopadem a nebojíte se plné odpovědnosti za celý produktový cyklus? Ozvěte se nám – možná právě vás hledáme!

V Seznamu budujeme nejrozsáhlejší databázi nákupních informací v Česku. Denně agregujeme data od výrobců a značek, e-shopů i specializovaných externích zdrojů a propojujeme je s miliardami interakcí uživatelů napříč celým ekosystémem Seznamu.

Pracujeme s více než 70 miliony unikátních produktů, které obohacujeme o široký kontext a nad nimiž dokážeme efektivně vyhledávat. Abychom zvládli takové množství dat, nasazujeme širokou paletu technologií – od klasických algoritmů strojového učení, přes hluboké neuronové sítě, až po vlastní LLM pipelines, jež automatizují procesy ještě před 2 lety nepředstavitelné. Tento „centrální mozek“ dnes automaticky vytváří produktové karty, páruje nabídky e-shopů, extrahuje klíčové parametry, hledá a doporučuje relevantní alternativy produktům, aby uživatel na našich službách vždy našel to, co potřebuje.

Co vás čeká

  • Unikátní vhled do světa LLM modelů, obrovského množství dat, sofisitikovaných automatizačních procesů a relevance Vlastnictví a rozvoj produktů v oblasti vyhledávání, doporučování a srovnávání nabídek.
  • Propojování dat, analytiky a businessu: ověřování hypotéz, návrh nových funkcí, měření dopadu.
  • Úzká spolupráce s datovými analytiky, výzkumníky, vývojáři i dalšími PM na směřování roadmapy.

    Očekáváme

  • Umíte jasně definovat problém a odlišit symptomy od skutečné příčiny

  • Dokážete nastavit klíčové metriky a správně vyhodnotit dopad projektů
  • Umíte prioritizovat podle hodnoty – soustředit energii sebe a týmu na to, co přináší největší efekt Máte MVP mindset: ověrujete si hypotézy a hledáte nejlepší řešení v co nejkratším čase
  • Máte zkušenost s vlastnictvím webových služeb nebo projektů založených na ML.

Co vám můžeme nabídnout

  • Dobrá dostupnost pobočky v Brně nebo centrály v Praze kam si můžete vzít i psa.

  • Kdo má chuť se vzdělávat a rozvíjet, pomůžou mu manažeři i interní trenéři. S nimi se můžete zapojit do spousty kurzů, workshopů nebo individuálních konzultací. K dispozici máme také obsáhlý e-learning.
  • Práci pro největší českou internetovou společnost. Náš web denně navštěvují a využívají miliony lidí.
  • Stabilní zázemí silné technologické firmy, která vyvíjí vlastní velké jazykové modely a nástroje využívající umělou inteligenci.
  • Neformální prostředí – všichni si tady tykáme a nemáme předepsaný dress code.
  • Pracujeme hybridně (je na vás zda budete pracovat víc z kanceláře, anebo z domova).
  • Spolupráci na HPP.

Hledáte prostor, kde data, technologie, business a produkt dávají smysl dohromady? Ozvěte se a pojďme si promluvit.


Seznam.cz, a.s.