Jaké jsou hlavní úkoly na této pozici?
· Kompletní účetní evidence, opravy, pravidelné účetní zápisy, časové rozlišení, přeúčtování mezi nákladovými středisky.
· Dále účtování mezd a příprava přehledu nákladů na nákladových střediscích
· Zpracování analýz Rozvahy a Výkazu zisků a ztrát
· Příprava nebo spolupráce na měsíčních uzávěrkách a příprava měsíčního reportingu skupiny dle standardů IFRS
· Zajištění úplnosti a přesnosti dílčích účetních knih a hlavní knihy
· Komunikace s auditory (interními / externími)
· Spolupráce na přípravě účetní závěrky dle lokálních požadavků dané entity a daňových přiznání
· Sdílení informací a znalostí v rámci týmu i celého střediska sdílených služeb
Jaké znalosti nebo zkušenosti se pro tuto práci hodi?
· Určitě znalost a dobrá orientace v účetnictví a pokud jste pracoval/a v mezinárodní společnosti, je to Vaše plus
· Schopnost komunikovat v angličtině
· Velkou výhodou je znalost IFRS metodiky nebo studium ACCA
· Dobrá znalost Excelu (SAP výhodou)
· Přátelská a komunikativní osobnost, která umí spolupracovat s týmem
· Proaktivní přístup k zefektivňování procesů a zvyšování kvality účtování
Na co se u nás můžete těšit?
· Místo, kde pojem "přátelský kolektiv" není jen klišé, pořádáme teambuildingy, soutěže a další eventy jak online, tak osobně
· Podpoříme Vás v dalším profesním rozvoji - pustit se můžete např. do ACCA certifikace nebo jazykových kurzů
· Máme moderní kanceláře v centru města - kromě perfektního výhledu na celé Brno nám nechybí ani relaxační zóna a nebo venkovní terasa ve 20. patře
· Dbáme na rovnováhu mezi pracovním a osobním životem, proto máme flexibilní pracovní dobu, která je navíc zkrácená na 37,5 hodin. K tomu můžete čekat také 5 týdnů dovolené a 3 flexible days
· Každý rok se můžete těšit i na finanční bonus nebo pravidelné navyšování mzdy
· Samozřejmostí je příspěvek na stravování, penzijní připojištění 2 000 Kč měsíčně, multisport karta a mnohé další