Backstory a co bude obsahem tvé práce:

Jsme Fidoo – B2B fintech scale-up, který nyní vytváří řešení pro správu zaměstnaneckých výdajů a směnu měn pro firmy. Jsme součást skupiny Direct a nyní budujeme neobanku a začínáme stavět velkou finanční platformu. Děláme to, protože věříme, že firemní finance mohou být spravované jednodušeji, rychleji a s větším přehledem.

Co tě u nás čeká?

  • Odpovědnost za úplnost a správnost účetních výkazů
  • Zajištění souladu s daňovou a regulatorní legislativou
  • Dohled nad účetními týmy a koordinace měsíčních a ročních závěrek.
  • Vytváření a údržba účetních manuálů, směrnic a kontrolních frameworks
  • Návrh a údržba škálovatelné a víceúrovňové účetní osnovy pro reporting dle národních standardů i IFRS a spolupráce na nastavení osnovy dle manažerských potřeb.
  • Spolupráce na implementaci ERP a core banking systému
    • Zapojení do nastavení účtovacích rozhraní mezi core systémem a hlavní účetní knihou.
    • Udržování integrity účetních dat a jejich automatizace.
    • Spolupráce s product & engineering týmy na nastavení účetních toků pro nové produkty
  • Koordinace konsolidace a mezifiremního účtování
  • Komunikace s externími auditory a dozorovými orgány
  • Mentoring, rozvoj a řízení výkonu účetních a dalších specialistů

Job Fit a koho hledáme:

Hledáme člověka, který rozumí financím v širším kontextu, a zároveň má chuť být součástí prostředí, kde se věci rychle mění a rostou. Pokud tě baví přemýšlet nad čísly strategicky, propojuješ jednotlivé části firmy skrz finance a nebojíš se zároveň ponořit do detailu, bude se ti u nás líbit. Potřebujeme, abys měl/a zkušenost s vedením lidí – nemusíš mít za sebou velký tým, ale měl/a bys umět vést, směrovat a být oporou. Ideálně máš zkušenost s bankovním nebo fintech prostředím.

Budeš úzce spolupracovat s naším CFO a dalšími leadery firmy. Role je kombinací strategického myšlení a hands-on přístupu. Potřebujeme, aby ses nebál/a říct vlastní názor, otevřeně debatoval/a o návrzích a byl/a připravený/á převzít odpovědnost za finanční plánování celé firmy.

Trochu víc o naší kultuře, hodnotách a kancelářích

Jednoduše. Rychle. Spolehlivě. Přátelsky. Čtyři hodnoty, které nás definují a dávají nám směr při všem, co ve Fidoo tvoříme.Je nás teď cca 100 a stále rosteme. A i díky tomu, že nám v zádech stojí skupina Direct, stojíme na pevných základech a můžeme pracovat na dalším rozvoji.

Jsme culture-first. Všichni si tykáme a nemáme moc rádi hru na názvy pozic (nepoužíváme třeba slovo ředitel). Základní premisou v našich vztazích je pro nás důvěra. Máme proto třeba neomezenou dovolenou nebo taky nenařizujeme členům týmů, jak mají pracovat. Preferujeme proto hybridní formu režimu mezi office a home office. Na jedné straně víme, že doma z obýváku kulturu nevybudujeme a proto máme moderní kanceláře v Holešovicích, se kterými jsme vyhráli ocenění Kancelář roku 2023.

Slouží nám pro společné potkávání týmů a nabízí velké možnosti jak a kde pracovat (kromě sdílených míst také focus roomy, řadu zasedaček, dvě terasy, kavárnu, velký networkingový prostor Direct Plaza nebo třeba venkovní náplavku u Vltavy).Na druhou stranu víme, že na home office se dá pracovat soustředěněji a proto je to pro nás standardní forma práce, kterou členové týmu využívají.

Dále tě může zaujmout dog-friendly office, neomezený přístup výborné kávy z šumavské pražírny Café Etincelle ve všech kávovarech nebo různé slevy na produkty, které nabízí skupina Direct (např. sleva na nákup auta nebo pojištění).

Pokud tě zajímá naše kultura a pracovní prostředí víc, určitě nahlédni na náš profil na Cocumě.

Rádi ti všechny zmíněné informace rozšíříme na osobním setkání u nás. Pokud vnímáš, že se na roli architekta/architektky ve Fidoo hodíš, zanech nám své CV nebo profil na LinkedInu skrz formulář níže. Díky a těšíme se!


Direct Fidoo