Co budete mít na starosti?

  • Především zpracování příchozích faktur, dobropisů a upomínek
  • Budete komunikovat se zahraničními dodavatel ohledně fakturace, plateb a řešit nepřesnosti a složitější případy
  • Dále rekonciliace dodavatelských účtů, kontrola výpisu otevřených faktur
  • Zpracovávat reporty na denní/týdenní/měsíční bázi
  • Spolupracovat na měsíční uzávěrce s účetním oddělením

Koho hledáme?

  • Ideálně máte diplom v oboru finance, účetnictví, ale podmínkou to není
  • Zvládnete plynule komunikovat anglicky
  • Nebude Vám vadit částečně rutinní práce s dokumenty a systémy
  • Máte proaktivní přístup k řešení problémů a chuť se naučit něco nového
  • Jste týmový hráč, protože bez spolupráce s ostatními se neobejdete

Na co se můžete těšit?

  • Rovnováhu mezi osobním a pracovním životem. Naše pracovní doba je zkrácená na 37,5 hodin týdně. K tomu 5 týdnů dovolené a 3 days off.
  • Tři dny v týdnu můžete pracovat v pohodlí domova a v dalších dnech se setkávat s kolegy v příjemném prostředí našich moderních kanceláří poblíž centra města.
  • U nás není „přátelský kolektiv“ jen klišé – jsme zvyklí se vzájemně podporovat a pomáhat si.
  • Podpoříme Vaše další vzdělávání – hradíme přístupy do LinkedIn Learning, získat můžete ACCA certifikaci nebo zkoušky daňového poradce, nabízíme soft skills tréninky, jazykové kurzy.
  • A k tomu nabízíme každoroční navyšování mzdy, roční bonus, Multisport kartu za 590 Kč a přispějeme Vám až 2000 měsíčně na penzijní připojištění.

Atlas Copco Services s.r.o.