Co budete mít na starosti?
- Především zpracování příchozích faktur, dobropisů a upomínek
- Budete komunikovat se zahraničními dodavatel ohledně fakturace, plateb a řešit nepřesnosti a složitější případy
- Dále rekonciliace dodavatelských účtů, kontrola výpisu otevřených faktur
- Zpracovávat reporty na denní/týdenní/měsíční bázi
- Spolupracovat na měsíční uzávěrce s účetním oddělením
Koho hledáme?
- Ideálně máte diplom v oboru finance, účetnictví, ale podmínkou to není
- Zvládnete plynule komunikovat anglicky
- Nebude Vám vadit částečně rutinní práce s dokumenty a systémy
- Máte proaktivní přístup k řešení problémů a chuť se naučit něco nového
- Jste týmový hráč, protože bez spolupráce s ostatními se neobejdete
Na co se můžete těšit?
- Rovnováhu mezi osobním a pracovním životem. Naše pracovní doba je zkrácená na 37,5 hodin týdně. K tomu 5 týdnů dovolené a 3 days off.
- Tři dny v týdnu můžete pracovat v pohodlí domova a v dalších dnech se setkávat s kolegy v příjemném prostředí našich moderních kanceláří poblíž centra města.
- U nás není „přátelský kolektiv“ jen klišé – jsme zvyklí se vzájemně podporovat a pomáhat si.
- Podpoříme Vaše další vzdělávání – hradíme přístupy do LinkedIn Learning, získat můžete ACCA certifikaci nebo zkoušky daňového poradce, nabízíme soft skills tréninky, jazykové kurzy.
- A k tomu nabízíme každoroční navyšování mzdy, roční bonus, Multisport kartu za 590 Kč a přispějeme Vám až 2000 měsíčně na penzijní připojištění.
Atlas Copco Services s.r.o.