Jako Service Process Specialist budete:

  • Vystupovat jako prostředník mezi zákazníkem a naším servisním technikem a plánovat návštěvy techniků u našich zákazníků v zahraničí
  • Sdílet best practice a poskytovat školení kolegům v zahraničí
  • Úzce spolupracovat s globálním týmem procesních inženýrů
  • Aktivně se účastnit procesu zlepšování procesů a automatizace
  • Spolupracovat s týmem specialistů pro servisní smlouvy, aby byly zajištěny správné změny smluv/plánů údržby.

K úspěšnému zvládnutí této role byste měli mít:

  • Schopnost poradit si i s prací, která může být po čase rutinní.
  • Pokročilou znalost angličtiny (100 % vaší každodenní písemné a ústní komunikace bude v angličtině); francouzština nebo němčina jsou výhodou.
  • Základní znalosti Excelu.
  • Dobrou organizační schopnost a příjemný přístup k zákazníkům.
  • Zkušenosti se SAP budou výhodou, ne podmínkou (rádi zaučíme).

Co vám nabídneme?

  • Roční finanční bonus
  • Každoroční navýšení platu
  • Flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně
  • Po zaučení možnost pracovat z homeoffice 2x týdně
  • 25 dní dovolené + 3 flexible days
  • Příspěvek na stravenky
  • Příspěvek do penzijního fondu
  • Příspěvek na sportovní a volnočasové aktivity
  • Mnoho možností školení
  • Moderní kanceláře s relaxační zónou a velkou terasou na 20. patře, odkud budete mít dokonalý výhled na celé město

Atlas Copco Services s.r.o.