Jako Manažer přípravy nabídek v oblasti facility managementu budete klíčovým článkem v přípravě cenových nabídek, budete zastupovat firmu při jednání s klienty, navštěvovat zakázky potenciálních klientů a úzce spolupracovat s obchodním oddělením tak, aby vypracované nabídky odrážely reálné náklady i potenciál k zisku.
🛠️ Náplň práce
- příprava komplexních cenových nabídek do výběrových řízení pro naše zákazníky v oblasti facility managementu a technologií
- zpracování cenové kalkulace do nabídek s ohledem na optimalizaci cen a koordinace podkladů od jednotlivých oddělení společnosti
- prezentace nabídek a jednání s klienty, návštěvy potenciálních zakázek v terénu
- úzká spolupráce s obchodním a provozním týmem
- reporting a vyhodnocování realizovaných zakázek
- přehled o dění na trhu: sledování vývoje technologií, změn v relevantních předpisech a zákonech
✅ Požadujeme
- SŠ/VŠ technického/technologického vzdělání; praxe 1–5 let výhodou
- Praxe v oblasti facility managementu či technologické firmě, znalost technologií
- Analytické myšlení, pečlivost, dobré vyjednávací a prezentační dovednosti
- Pokročilá znalost MS Excel a práce s technickou dokumentací
💰 Co nabízíme
- Různorodou práci umožňující osobní rozvoj
- Zázemí mezinárodní společnosti
- Zaškolení a podporu v rámci adaptace
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Stravenky
- Cafeterii
- 5 týdnů dovolené
- Jeden den zdravotního volna
- Mobilní telefon, notebook
- Možnost Multisport karty
- Výhodné tarify na mobilní telefon i pro rodinné příslušníky
- Zaměstnanecké slevy na zboží a služby u vybraných obchodních partnerů