Znáte bankovní prostředí, zajímá vás nová výzva a je vám blízká oblast správy dat retailového klienta? Do přátelského týmu, který vám pomůže růst, hledáme specialistu/ku se zaměřením především na správu klientských dat.

Ideální kandidát/ka má:

  • VŠ vzdělání (ekonomický směr)
  • Dobrou znalost bankovních produktů 
  • Alespoň středně pokročilou angličtinu (potřeba aktivní komunikace s vývojovými týmy)
  • Dobrou znalost práce s MS Office – dokážete rychle zanalyzovat data, znáte běžně používané funkce a kontingenční tabulky
  • Schopnost pracovat systematicky a pečlivě
  • Být skutečný týmový hráč

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • Vývoj a řízení oblast klienta s cílem efektivnit a zjednodušit procesy správy klientských dat
  • Návrhy nových řešení a jejich integrace do stávajícího prostředí, vytváření zadání pro IT dodavatele, součinnost při testování
  • Vytváření dlouhodobé strategie produktů a řízení jejich životního cyklu
  • Účast na strategických projektech Banky
  • Monitorování trhu, regulací a klientských potřeb

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.