CO BUDEŠ DĚLAT?   

  • Efektivně koordinovat pracovní činnosti na svěřeném úseku.
  • Zodpovídat za zajištění vhodných podmínek a nástrojů k dosahování stanovených cílů oddělení.
  • Dohlížet na dodržování pracovních postupů a procesů.
  • Předávat informace za svěřený úsek svému nadřízenému.
  • Dohlížet na dodržování BOZP a PO.
  • Komunikovat napříč celým skladem.
  • Spolupracovat s ostatními odděleními.
  • Pracovat ve směnném provozu: ranní 05:45 - 14:00 hod / odpolední 14:00 - 22:15 hod.

CO K TÉTO POZICI POTŘEBUJEŠ?

  • Dokážeš si svoji práci zorganizovat a stanovit si priority.
  • Umíš velmi dobře komunikovat a nebojíš se vést tým lidí.
  • Dobrou znalost českého jazyka.
  • Dokážeš pracovat pod tlakem.
  • Krizové situace jsou pro tebe výzvou a řešíš je s chladnou hlavou.
  • Dobrou fyzickou kondici.

CO TI NABÍZÍME?

  • 25 dní dovolené + až 3 extra dny „My Day“ podle délky pracovního poměru
  • Zaměstnanecké slevy na e-shop Notino
  • Slevy u partnerů (elektronika, domácnost, služby)
  • Online lékař 24/7 pro vás i rodinu
  • Výhodné mobilní tarify
  • Aplikace pro předčasný výběr mzdy
  • Multisport karta
  • Cafeterie systém (až 2 500 bodů/měs. dle délky zaměstnání)
  • Firemní a týmové akce
  • Měsíční tematické dárky
  • Věrnostní program s odměnami

Warehouses