Backstory a co bude obsahem tvé práce:
Jsme Fidoo – B2B fintech scale-up, který nyní vytváří řešení pro správu zaměstnaneckých výdajů a směnu měn pro firmy. Jsme součást skupiny Direct a nyní budujeme neobanku a začínáme stavět velkou finanční platformu. Děláme to, protože věříme, že firemní finance mohou být spravované jednodušeji, rychleji a s větším přehledem. (bude řešit banku a fintech)
Co tě u nás čeká?
- Budování a vedení týmu cca 15 lidí
- Koordinace finančního účetnictví - řízení účetních týmů napříč entitami (ČR, AT, DE, PL), zajištění souladu s lokální legislativou a mezinárodními standardy (IFRS/GAAP).
- Zajištění souladu s daňovou legislativou
- Rozvoj a implementace kontrolingového rámce - nastavení interních kontrol, pravidelný reporting odchylek oproti rozpočtu a předpokladům
- Ad-hoc analýzy a podpora projektů - Účast na specifických projektech jako M&A, expanze do nových zemí nebo zavádění nových produktů.
- Podpora finančního plánování
- Aktivní účast na strategickém rozhodování a podpora růstu a vývoje naší fintech platformy.
- Komunikace a reporting regulátorovi
Job Fit a koho hledáme:
Hledáme strategického partnera s hlubokým fintech a ideálně bankovním backgroundem, schopného se rychle přizpůsobit dynamickému prostředí. Vznikne pod tebou tým cca 15 lidí a budeš fungovat napříč čtyřmi zeměmi. Nebudeš tvořit, ale je třeba musí umět zvládat komplexní účetní a daňový otázky. Jsi pro nás fit pokud máš silné analytické a strategické schopnosti s důrazem na dlouhodobé cíle a růst.
Trochu víc o naší kultuře, hodnotách a kancelářích
Jednoduše. Rychle. Spolehlivě. Přátelsky. Čtyři hodnoty, které nás definují a dávají nám směr při všem, co ve Fidoo tvoříme.Je nás teď cca 100 a stále rosteme. A i díky tomu, že nám v zádech stojí skupina Direct, stojíme na pevných základech a můžeme pracovat na dalším rozvoji.
Jsme culture-first. Všichni si tykáme a nemáme moc rádi hru na názvy pozic (nepoužíváme třeba slovo ředitel). Základní premisou v našich vztazích je pro nás důvěra. Máme proto třeba neomezenou dovolenou nebo taky nenařizujeme členům týmů, jak mají pracovat. Preferujeme proto hybridní formu režimu mezi office a home office. Na jedné straně víme, že doma z obýváku kulturu nevybudujeme a proto máme moderní kanceláře v Holešovicích, se kterými jsme vyhráli ocenění Kancelář roku 2023.
Slouží nám pro společné potkávání týmů a nabízí velké možnosti jak a kde pracovat (kromě sdílených míst také focus roomy, řadu zasedaček, dvě terasy, kavárnu, velký networkingový prostor Direct Plaza nebo třeba venkovní náplavku u Vltavy).Na druhou stranu víme, že na home office se dá pracovat soustředěněji a proto je to pro nás standardní forma práce, kterou členové týmu využívají.
Dále tě může zaujmout dog-friendly office, neomezený přístup výborné kávy z šumavské pražírny Café Etincelle ve všech kávovarech nebo různé slevy na produkty, které nabízí skupina Direct (např. sleva na nákup auta nebo pojištění).
Pokud tě zajímá naše kultura a pracovní prostředí víc, určitě nahlédni na náš profil na Cocumě.
Rádi ti všechny zmíněné informace rozšíříme na osobním setkání u nás. Pokud vnímáš, že se na roli architekta/architektky ve Fidoo hodíš, zanech nám své CV nebo profil na LinkedInu skrz formulář níže. Díky a těšíme se!