Považujete se za týmového hráče, kterého láká komunikace se zahraničními klienty v anglickém či jiném cizím jazyce? Do pražského obchodního týmu pečujícího o mezinárodní firemní klientelu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici account officera. Vaším hlavním úkolem na této pozici bude podpora obchodních poradců/kyň a komunikace s klienty při řešení jejich požadavků a potřeb v rámci obchodního vztahu. Hledáte-li to pravé místo pro úspěšný start v bankovnictví, zareagujte na tuto inzerci.
Co Vás na této pozici čeká?
- Podpora obchodních poradců/kyň při zpracování zpracování potřeb klientů
- Každodenní komunikovat s česky a anglicky mluvícími klienty o obchodním vztahu - při řešení jejich požadavků a potřeb
- Příprava podkladů pro uzavírání smluv s klienty
- Evidence požadavků klientů a předávání informací tak, aby byly včas vyhodnoceny a zpracovány
- Spolupráce s různými útvary napříč bankou (produktová oddělení, cash management, vedení platebního styku atd.)
- Jedná se o spolupráci na max. 0,7 úvazku
Co od Vás očekáváme?
- Znalost AJ na středně pokročilé úrovni (komunikace s klienty i uvnitř banky), další jazyk výhodou
- Smysl pro pořádek, pečlivost, spolehlivost a prioritizaci
- Komunikativnost a zaměření na zákazníka
- Pozitivní vztah k administrativní práci
- Ukončené středoškolské vzdělání, VŠ výhodou
- Základní orientace v bankovních produktech výhodou
Co Vám nabízíme?
- 5 týdnů dovolené, narozeninové volno, sick days, volno na regeneraci
- 20 000 benefit plus bodů na sport, kulturu, vzdělání a jiné aktivity podle vašeho výběru
- Zaměstnavatelem plně hrazené stravenky ve výši 165 Kč/odpracovaný den
- Akce pro naše zaměstnance (sportovní hry, Vánoční večírek, a další)
- Poznáte bankovní prostředí a produkty, které nabízí
- Získání zkušeností napříč bankou a učení se od odborníků a zkušených manažerů/ek z týmu (rotace/mentoring)