Považujete se za týmového hráče, kterého láká komunikace se zahraničními klienty v anglickém či jiném cizím jazyce? Do pražského obchodního týmu pečujícího o mezinárodní firemní klientelu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici account officera. Vaším hlavním úkolem na této pozici bude podpora obchodních poradců/kyň a komunikace s klienty při řešení jejich požadavků a potřeb v rámci obchodního vztahu. Hledáte-li to pravé místo pro úspěšný start v bankovnictví, zareagujte na tuto inzerci.

Co Vás na této pozici čeká?

  • Podpora obchodních poradců/kyň při zpracování zpracování potřeb klientů
  • Každodenní komunikovat s česky a anglicky mluvícími klienty o obchodním vztahu - při řešení jejich požadavků a potřeb
  • Příprava podkladů pro uzavírání smluv s klienty
  • Evidence požadavků klientů a předávání informací tak, aby byly včas vyhodnoceny a zpracovány
  • Spolupráce s různými útvary napříč bankou (produktová oddělení, cash management, vedení platebního styku atd.)
  • Jedná se o spolupráci na max. 0,7 úvazku 

Co od Vás očekáváme?

  • Znalost AJ na středně pokročilé úrovni (komunikace s klienty i uvnitř banky), další jazyk výhodou
  • Smysl pro pořádek, pečlivost, spolehlivost a prioritizaci
  • Komunikativnost a zaměření na zákazníka
  • Pozitivní vztah k administrativní práci
  • Ukončené středoškolské vzdělání, VŠ výhodou
  • Základní orientace v bankovních produktech výhodou

Co Vám nabízíme?

  • 5 týdnů dovolené, narozeninové volno, sick days, volno na regeneraci
  • 20 000 benefit plus bodů na sport, kulturu, vzdělání a jiné aktivity podle vašeho výběru
  • Zaměstnavatelem plně hrazené stravenky ve výši 165 Kč/odpracovaný den
  • Akce pro naše zaměstnance (sportovní hry, Vánoční večírek, a další)
  • Poznáte bankovní prostředí a produkty, které nabízí
  • Získání zkušeností napříč bankou a učení se od odborníků a zkušených manažerů/ek z týmu (rotace/mentoring)

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.