Máte kladný vztah k číslům, dobře se orientujete v tabulkách a zajímá vás oblast mezd a pracovněprávní agendy? Rádi byste se v těchto oblastech profesně rozvíjeli? Nabízíme vám příležitost stát se součástí našeho týmu na pozici mzdového účetního a personalisty.

Náplň práce:

  • Zpracování mezd pro přidělené klienty pod vedením zkušených kolegů
  • Komunikace s klienty a řešení jejich dotazů souvisejících s mzdovou agendou
  • Podpora náborových procesů a adaptace nových zaměstnanců
  • Jednání s úřady (OSSZ, zdravotní pojišťovny, finanční úřad, úřad práce)
  • Vystavování potvrzení pro zaměstnance a příprava zákonem vyžadovaných výkazů
  • Průběžné vzdělávání v oblasti pracovního práva, daní a technické praxe
  • Kompletní zpracování mezd včetně odvodů a reportingu
  • Správa osobních složek zaměstnanců a vedení pracovněprávní dokumentace
  • Příprava pracovních smluv, dodatků a další personální administrativy
  • Komunikace s úřady práce, sociální správou a zdravotními pojišťovnami
  • Evidence docházky, dovolených, nemocenských a dalších absencí

Nabízíme:

  • Stabilní pracovní prostředí a podporu ze strany přátelského a odborného týmu
  • Možnost částečné práce z domova
  • Odpovídající finanční ohodnocení a motivační prémie dle výkonu
  • Pravidelné firemní vzdělávání a profesní rozvoj
  • Stravenkový paušál jako příspěvek ke mzdě

Požadujeme:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Praxe v oblasti mzdového účetnictví a personalistiky
  • Základní orientaci v související legislativě
  • Zájem o oblast mzdového účetnictví a ochotu dále se v oboru vzdělávat
  • Dobrá znalost pracovního práva a legislativy v oblasti mezd
  • Uživatelskou znalost mzdových systémů Pohoda a Vema
  • Samostatnost, pečlivost a důraz na dodržování termínů
  • Řidičský průkaz skupiny B výhodou

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis na e-mail kgocova@projobeu.com.


ProJobEU s.r.o.