Backstory a co bude obsahem tvé práce

Fidoo je B2B fintech scale-up, který staví finanční platformu pro firmy ve střední Evropě. Jsme součástí skupiny Direct, což znamená stabilní zázemí, ale zároveň start-upovou energii. A právě do našeho týmu hledáme někoho, kdo nám pomůže rozvíjet a pečovat o Fidoo karty,

Co budeš konkrétně dělat?

  • Budeš zodpovídat za funkčnost karet, tzn. budeš monitorovat transakční chování, analyzovat případné anomálie.
  • Budeš hlavním kontaktem pro našeho karetního procesora – s ním budeš řešit nové požadavky, incidenty, smluvní záležitosti, kontrolovat plnění SLAs
  • Budeš hlavním kontaktem pro Mastercard, budeš sledovat mandáty, někdy je zvládneš vyřešit sám, jindy budeš potřebovat pomoc IT vývojářů nebo karetního procesora. Budeš posílat pravidelné reporty a kontrolovat faktury a sledovat KPIs.
  • Budeš hlavním kontaktem pro Google a Apple v oblasti tokenizace/digitalizace karet
  • Budeš podporovat kolegy ze zákaznické linky, občas se stane, že se klientovi nedaří zaplatit, ty zjistíš proč. Budeš spolupracovat s IT, zákaznickou línkou, právníky, compliance, business analytiky, datovými analytiky a externími dodavateli
  • Budeš se podílet na projektech  –   při zavádění nových produktů a funkcionalit.
  • Budeš pracovat s ISO 8583 a IPM, EMV  3D Secure  formáty, budeš se podílet na nastavování pravidel pro autorizaci, monitoring transakcí a detekci/prevenci podvodů, pomůže ti pokud víš, o čem je  nařízení jako PSD2, EBA RTS nebo chystané PSD3 a PSR.
  • Každý den je jiný, ale vždycky technicky i produktově nabitý.

Nečekej rutinu. Karty budou tvůj prostor a tvoje odpovědnost. Nečekej přesné zadání shora, úkolování – budeš součástí týmu, který sám přichází s nápady, hledá lepší řešení a zajišťuje, že všechno funguje, jak má. Na jedné straně se staráme o bezproblémový provoz, na druhé neustále zlepšujeme produkty i procesy. Dostaneš prostor věci nejen navrhovat, ale i dotáhnout do konce.Máš už zkušenosti z karetního světa – víš, co znamená issuing, znáš pojmy jako autorizace, clearing nebo settlement. Chápeš, jak fungují transakce na pozadí a co všechno se musí stát, abyplatba nebo autentifikace a tokenizace opravdu proběhly. Dokážeš si představit, že budeš denně řešit různé systémy, formáty a portály jako MC Connect, ladit věci s IT a být u zrodu nových projektů v oblasti karet.

Měl bys být analyticky založený, umět se ponořit do detailu, ale zároveň si zachovat nadhled. Budeš komunikovat s různými týmy, takže potřebuješ být srozumitelný, umět si říct o pomoc a taky si stát za svým, když to dává smysl. Ideálně se vyznáš v karetním světě jako v mapě – personalizace, dual message, autorizační host, ACS, TRA, MDES, SLI, SCA, ECI, AFD,  Identity check, chargebacky, revesal, refund, traceID  PCI DSS všechno ti něco říká.

Nejsi tu od toho, aby ses řídil tabulkami. Jde nám o přístup. Potřebujeme někoho, kdo má chuť věci tvořit, zlepšovat a hledat nové cesty. Talent, který má tah na branku.

Job Fit a koho hledáme

Máš už zkušenosti z karetního světa – víš, co znamená issuing, znáš pojmy jako autorizace, clearing nebo karetní schéma. Chápeš, jak fungují transakce na pozadí a co všechno se musí stát, aby se platba opravdu povedla. Dokážeš si představit, že budeš denně řešit různé systémy, formáty a portály jako MC Connect, ladit věci s IT a být u zrodu nových projektů v oblasti karet.

Měl bys být analyticky založený, umět se ponořit do detailu, ale zároveň si zachovat nadhled. Budeš komunikovat s různými týmy, takže potřebuješ být srozumitelný, umět si říct o pomoc a taky si stát za svým, když to dává smysl. Ideálně se vyznáš v karetním světě jako v mapě – settlement, fraud, PSD2, chargebacky, všechno ti něco říká.

Nejsi tu od toho, aby ses řídil tabulkami. Jde nám o přístup. Potřebujeme někoho, kdo má chuť věci tvořit, zlepšovat a hledat nové cesty. Talent, který má tah na branku.

Proces výběrového řízení

Pošli nám své CV nebo LinkedIn profil přes formulář níže. Mrkneme na něj a ozveme se – zpravidla do pár dnů. Nejdřív tě pozveme na osobní setkání se CPO. Věříme, že je důležité, aby sis mohl/a udělat představu nejen o práci, ale i o tom, s kým budeš dělat. Po setkání se rychle ozýváme – feedback máš vždy. V druhém kole dostaneš zadání Case Study, kde zjistíme tvoje zkušenosti v praxi.

Trochu víc o naši kultuře, hodnotách a kancelářích

Jednoduše. Rychle. Přátelsky. Spolehlivě. Čtyři hodnoty, které nás definují a dávají nám směr při všem, co ve Fidoo tvoříme.

Je nás teď cca 100 a stále rosteme. A i díky tomu, že nám v zády stojí skupina Direct, stojíme na pevných základech a můžeme pracovat na dalším rozvoji.

Jsme culture-first. Všichni si týkáme a nemáme moc rádi hru na názvy pozic (nepoužíváme třeba slovo ředitel). Základní premisou v našich vztazích je pro nás důvěra. Máme proto třeba neomezenou dovolenou nebo taky nenařizujeme členům týmů, jak mají pracovat. Preferujeme proto hybridní formu režimu mezi office a home office. Na jedné straně víme, že doma z obýváku kulturu nevybudujeme a proto máme moderní kanceláře v Holešovicích, se kterými jsme vyhráli ocenění Kancelář roku 2023.

Slouží nám pro společné potkávání týmů a nabízí velké možností jak a kde pracovat (kromě sdílených míst také focus roomy, řadu zasedaček, dvě terasy, kavárnu, velký networkingový prostor Direct Plaza nebo třeba venkovní náplavku u Vltavy).

Na druhou stranu víme, že na home office se dá pracovat soustředěněji a proto je to pro nás standardní forma práce, kterou členové týmu využívají.

Dále tě může zaujmout dog-friendly office, neomezený přístup výborné kávy z šumavské pražírny Café Etincelle ve všech kávovarech nebo různé slevy na produkty, které nabízí skupina Direct (např. sleva na nákup auta nebo pojištění).

Pokud tě zajímá naše kultura a pracovní prostředí víc, určitě nahlédni na náš profil na Cocumě.

Rádi ti všechny zmíněné informace rozšíříme na osobním setkání u nás. Pokud vnímáš, že se na roli Card Specialist hodíš, zanech nám své CV nebo profil na LI skrz formulář níže.

Díky a těšíme se!


Direct Fidoo