👋 Ahoj!

do našeho vendor marketing týmu v Digital marketing oddělení, hledáme někoho kdo bude zodpovědný za kampaně pro naše vendory (neboli zákazníky z řad značek a dodavatelů). Budeš nasazovat, optimalizovat a vyhodnocovat kampaně. Zkrátka budeš mít na starost to, aby vše proběhlo hladce a všichni byli spokojeni.

1050x500-3-v2.jpg

Proč do toho jít s námi? 💡

  • Staneš se součástí digital týmu, kde panuje přátelská, otevřená a lidská atmosféra. 
  • Máme skvělé portfolio klientů. Budeš se starat o kampaně značek, které každý zná.
  • Spolupracujeme s dalšími týmy, jako je marketing nebo BI oddělení.
  • Jsme otevření novým nápadům - nebojíme se s nimi přicházet a také je realizovat.

Co tě u nás čeká? 🙌

  • Tvou hlavní náplní bude každodenní správa digitálních kampaní – od reklam na sociálních sítích a YouTubu, přes Shopping Ads až po newslettery. Postupně se naučíš pracovat v nástrojích jako Google Ads, DV360 nebo třeba RTB House.
  • Kampaně budeš nejen nasazovat, ale i vyhodnocovat. Je tedy důležité, aby ti byla blízká práce s grafy, čísly a metrikami, které běžně používáme k vyhodnocování kampaní.
  • Občas je potřeba pomoci brand sales týmu s plánováním aktivit - postupně tě naučíme i vytvořit mediaplány.
  • A taky budeš v každodenním kontaktů se sales support oddělením, které ti bude připravovat podklady pro kampaně, které budeš následně spouštět. 

Jak si tě představujeme? 👀

  • Bez lásky k marketingu a k číslům to nepůjde, to je zkrátka to nejhlavnější.
  • Nemusíš mít zkušenosti, ale musíš mít zájem a chuť se do do marketingu ponořit. 
  • Potřebujeme někoho, kdo je pečlivý, trpělivý, je dobře organizovaný, zvládá prioritizovat a občas řešit tasky, na které není moc času (občas je kampaň prostě potřeba nasadit rychleji, než je běžné).
  • Měl/a bys také být komunikativní. Komunikovat budeš hlavně s lidmi v rámci týmu, ale i se salesem. 
  • Jelikož jsme v rámci 9 zemí Evropy, potřebujeme také, abys uměl/a anglicky (B1-B2).

Na co se můžeš těšit?🎉

  • Naučíme tě pracovat s různými nástroji, které se běžně v marketingu používají - ať už jde o Google Ads, Metu nebo třeba DV360.
  • Osaháš si vytváření mediaplánů pro naše klienty.
  • Naučíš se analyzovat data a tvořit reporty pro naše klienty.
  • Jsme schopni ti zajistit účast na konferencích, jako je například PPC restart, PPC date, social restart a další, aby ses mohl/a rozvíjet!
  • Můžeš se také účastnit meetingů s Googlem nebo s klienty.
  • Flexibilita – kombinace práce z pražské kanceláře a home office (2-3 dny v týdnu v kanceláři).
  • Nespočet rozmanitých benefitů, u kterých si každý přijde na své.

Jak Heureku vidí Heurečani? Mrkni na náš profil na Atmoskop.cz. Pokud tě tato pozice oslovila, zašli nám své CV a motivační dopis.

Něco o nás: 🧡

Jsme Heureka Group, největší e-commerce platforma působící na devíti trzích střední a východní Evropy. Už několik let vytváříme produkt, který usnadňuje nakupování snad každému v Česku i na Slovensku. Každý měsíc si k nám pro radu přijde více než 20 milionů uživatelů a patříme ke špičce mezi cenovými srovnávači ve všech zemích našeho působení.


Heureka Group a.s.