Co budeš dělat?

  • Vyhledávat a oslovovat nové dodavatele (hlavně zahraniční – Čína, Asie)
  • Vést a organizovat výběrová řízení – porovnávat nabídky, vyjednávat ceny a podmínky
  • Komunikovat s dodavateli v angličtině – mluveně i písemně
  • Spolupracovat s týmem na plánování a optimalizaci nákupu

✅ Co od tebe potřebujeme?

  • Zkušenost s nákupem, obchodem nebo logistikou
  • Angličtina na velmi dobré úrovni – budeš mluvit s Číňany, žádný Google Translate
  • Samostatnost, schopnost dotahovat věci do konce
  • Dobré komunikační schopnosti a obchodní náturu
  • Čas alespoň na půl úvazku (ideálně rozložený do týdne)

🎁 Co ti nabízíme?

  • Smysluplnou práci na zajímavých zakázkách
  • Flexibilitu – práci si můžeš rozložit podle domluvy
  • Fajn kolektiv, žádné korporátní nesmysly
  • Férové ohodnocení podle tvých zkušeností


SMART Career s.r.o.