🎨 Víš, jaký je rozdíl mezi grafikou, která jen vypadá hezky, a tou, co buduje značku? Pokud je tvoje odpověď ano, možná hledáme právě tebe!
Knihobot/Bookbot je online platforma, která dává knihám druhý život. Každý den prodáme přes 20 000 knih a podobný počet k nám přibyde. Působíme ve sedmi zemích, máme za sebou přes 5 milionů prodaných knih a rosteme dál. Abychom přitom zůstali konzistentní, zapamatovatelní a vizuálně silní, hledáme grafika/grafičku, který/á nám pomůže posunout brand na další úroveň.
🖍 Co budeš dělat?
- Vytvářet vizuály pro komunikační kampaně, web, prodejny i kreativnější formáty – třeba merch nebo jednorázové projekty, které pomáhají značce vyniknout.
- Spolupracovat s týmem – budeš v kontaktu s branďáky, copywriterem, ilustrátorkou i contenťáky.
- Pracovat s vizuálním stylem značky a pomáhat ho dál rozvíjet – držet vizuální linku, ale nebojácně ji posouvat.
- Přicházet s vlastními nápady, které obohatí náš vizuální svět a dají značce další rozměr.
- Spolupracovat na budování design systému a sjednocování vizuálního jazyka značky napříč všemi našimi trhy.
✨ Co očekáváme?
- Máš v portfoliu vizuály, které se objevily na instagramu nebo v tisku v reklamě.
- Umíš vytvořit grafiku, která nese hlavní sdělení na první dobrou.
- Dokážeš si poradit se zadáním a přetavit ho do výstupu, co bude komunikovat i posilovat značku.
- Vizuální jazyk značky pomáháš konzistentně držet i dál rozvíjet.
- Baví tě ladit detaily, hledat cestu, jak i DIY vizuál udělat krásný.
- Umíš spolupracovat s týmem, který ti do toho někdy bude mluvit – ale společně tvoříme věci, na které jsme hrdí.
🧰 Co musíš umět a chtít ovládat?
- Figma – hlavní nástroj pro web, bannery, produktové vizuály, společné moodboardy a design systém.
- Adobe – především Illustrator, Photoshop, InDesign. After Effects výhodou.
- AI nástroje – nebojíme se je zkoušet, testovat a používat jako urychlovač nebo inspiraci.
Zároveň budeš pracovat v Bloomreachi, Notionu a Slacku, ale to tě rádi naučíme.
✉ Jak se přihlásit?
- Pošli nám svoje CV nebo LinkedIn
- Přilož portfolio s ukázkami prací (s vizuály, které se objevily na sociálních sítích nebo v tisku v reklamě)
- Napiš nám krátce, proč chceš pracovat zrovna u nás