🎨 Víš, jaký je rozdíl mezi grafikou, která jen vypadá hezky, a tou, co buduje značku? Pokud je tvoje odpověď ano, možná hledáme právě tebe!

Knihobot/Bookbot je online platforma, která dává knihám druhý život. Každý den prodáme přes 20 000 knih a podobný počet k nám přibyde. Působíme ve sedmi zemích, máme za sebou přes 5 milionů prodaných knih a rosteme dál. Abychom přitom zůstali konzistentní, zapamatovatelní a vizuálně silní, hledáme grafika/grafičku, který/á nám pomůže posunout brand na další úroveň.

🖍 Co budeš dělat?

  • Vytvářet vizuály pro komunikační kampaně, web, prodejny i kreativnější formáty – třeba merch nebo jednorázové projekty, které pomáhají značce vyniknout.
  • Spolupracovat s týmem – budeš v kontaktu s branďáky, copywriterem, ilustrátorkou i contenťáky.
  • Pracovat s vizuálním stylem značky a pomáhat ho dál rozvíjet – držet vizuální linku, ale nebojácně ji posouvat.
  • Přicházet s vlastními nápady, které obohatí náš vizuální svět a dají značce další rozměr.
  • Spolupracovat na budování design systému a sjednocování vizuálního jazyka značky napříč všemi našimi trhy.

✨ Co očekáváme?

  • Máš v portfoliu vizuály, které se objevily na instagramu nebo v tisku v reklamě.
  • Umíš vytvořit grafiku, která nese hlavní sdělení na první dobrou.
  • Dokážeš si poradit se zadáním a přetavit ho do výstupu, co bude komunikovat i posilovat značku.
  • Vizuální jazyk značky pomáháš konzistentně držet i dál rozvíjet.
  • Baví tě ladit detaily, hledat cestu, jak i DIY vizuál udělat krásný.
  • Umíš spolupracovat s týmem, který ti do toho někdy bude mluvit – ale společně tvoříme věci, na které jsme hrdí.

🧰 Co musíš umět a chtít ovládat?

  • Figma – hlavní nástroj pro web, bannery, produktové vizuály, společné moodboardy a design systém.
  • Adobe – především Illustrator, Photoshop, InDesign. After Effects výhodou.
  • AI nástroje – nebojíme se je zkoušet, testovat a používat jako urychlovač nebo inspiraci.

Zároveň budeš pracovat v Bloomreachi, Notionu a Slacku, ale to tě rádi naučíme.

✉ Jak se přihlásit?

  • Pošli nám svoje CV nebo LinkedIn
  • Přilož portfolio s ukázkami prací (s vizuály, které se objevily na sociálních sítích nebo v tisku v reklamě)
  • Napiš nám krátce, proč chceš pracovat zrovna u nás

Knihobot s.r.o.