Co bude vaší každodenní náplní práce?

  • Především zpracování příchozích faktur, dobropisů a upomínek
  • Komunikace se zahraničními dodavateli ohledně fakturace, plateb, řešení nepřesností
  • Zpracování reportů na denní/týdenní/měsíční bázi

Pro tuto pozici se perfektně hodíte, pokud:

  • Vás bude bavit administrativní práce i pravidelná komunikace s kolegy a nacházení řešení i v složitějších případech
  • Nedělá vám problém komunikace v angličtině s kolegy ze zahraničí
  • Umíte pracovat s MS Office
  • Ideálně již máte praxi z obdobné pozice

Co nabízíme?

  • Příjemné pracovní prostředí
  • Roční finanční bonus a pravidelné mzdové navyšování
  • 5 týdnů dovolené, 3 flexible days
  • Příspěvek na stravné, penzijní připojištění
  • Multisport karta/wellness vouchery
  • Podpoříme Vás v dalším profesním i osobním rozvoji - ACCA program, jazykové kurzy, volný přístup k LinkedIn Learning a mnoho dalších firemních tréningů včetně pravidelných wellbeing přednášek na mimopracovní témata
  • Dbáme na rovnováhu mezi pracovním a osobním životem, proto máme flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodiny týdně

Atlas Copco Services s.r.o.