Co bude vaší každodenní náplní práce?
- Především zpracování příchozích faktur, dobropisů a upomínek
- Komunikace se zahraničními dodavateli ohledně fakturace, plateb, řešení nepřesností
- Zpracování reportů na denní/týdenní/měsíční bázi
Pro tuto pozici se perfektně hodíte, pokud:
- Vás bude bavit administrativní práce i pravidelná komunikace s kolegy a nacházení řešení i v složitějších případech
- Nedělá vám problém komunikace v angličtině s kolegy ze zahraničí
- Umíte pracovat s MS Office
- Ideálně již máte praxi z obdobné pozice
Co nabízíme?
- Příjemné pracovní prostředí
- Roční finanční bonus a pravidelné mzdové navyšování
- 5 týdnů dovolené, 3 flexible days
- Příspěvek na stravné, penzijní připojištění
- Multisport karta/wellness vouchery
- Podpoříme Vás v dalším profesním i osobním rozvoji - ACCA program, jazykové kurzy, volný přístup k LinkedIn Learning a mnoho dalších firemních tréningů včetně pravidelných wellbeing přednášek na mimopracovní témata
- Dbáme na rovnováhu mezi pracovním a osobním životem, proto máme flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodiny týdně