V rámci divize Retailového bankovnictví hledáme do týmu Online & Mobile Banking motivovaného/ou kolegu/kolegyni na pozici specialist(k)y.  Hledáme zkušenost z oblasti přímých kanálů v oboru bankovnictví, dobrou angličtinu a výborné komunikační schopnosti. 

Přímé kanály jsou v naší bance oblastí, která se rozvijí a do které stále investujeme. Nový kolega/kolegyně bude zodpovědný/á za podporu, rozvoj a transformaci existujících kanálů. Často bude pracovat na projektech ve spolupráci s řadou dalších bank z různých zemí v regionu. Kolegové na této pozici mají šanci vyrůst na pozice mezinárodních specialistů/ek v rámci naší skupiny UniCredit nebo na některou z manažerskou pozic v oblasti online kanálů a digitálního prodeje.  

NA TÉTO POZICI BUDETE ZODPOVÍDAT ZA:

  • Rozvoj moderních digitálních služeb, zejména Online & Mobile Banking
  • Zvyšování obchodní aktivity, návrh obchodních a marketingových aktivit pro zajištění plnění prodejů
  • Aktivní spolupráci se CRM, lead management a vyhodnocování kampaní  
  • Online sales bankovních produktů  
  • Návrh a koordinaci testování nových funkcionalit
  • Podporu interních a externích klientů, poboček a Call Centra
  • Aktivní spolupráci  s produktovými a segmentovými odděleními v bance (např. účty, karty, investice a CP, úvěry a hypotéky), Identity & Communication a s IT dodavateli systémů  
  • Aktivní monitoring klientských požadavků a konkurence, rozvoj „customer experience“

 POKUD TOTO SPLŇUJETE:

  • Minimálně 2 roky zkušenost s online & digital sales/ internetovým/ mobilním bankovnictvím    
  • Aktivní znalost angličtiny (schopnost komunikace v rámci UniCredit skupiny)    
  • Zkušenost s prací na projektech „waterfall“ i „agile“ typu. Znalost metodiky v oblasti „customer experience“ výhodou
  • Znalost bankovních retailových produktů a procesů (tj. účty, karty, investice ,úvěry, hypotéky atd.)
  • Orientaci na výsledek, odolnost proti stresu a progresivní přístup při řešení úkolů
  • Pracovitost, Flexibilita a hledání cest k dosažení výsledku
  • Komunikační schopnosti a týmová spolupráce  
  • Kladný vztah k novým technologiím & kreativní přístup

CO VÁM NABÍZÍME?

  • 5 týdnů dovolené, narozeninové volno, sick days, volno na regeneraci
  • Flexibilní pracovní dobu, 2 dny Home Office
  • 20 000 benefit plus bodů na sport, kulturu, vzdělání a jiné aktivity podle vašeho výběru
  • Zaměstnavatelem plně hrazené stravenky ve výši 165 Kč/odpracovaný den
  • Akce pro naše zaměstnance (sportovní hry, Vánoční večírek, a další)
  • Získání zkušeností napříč bankou a učení se od odborníků a zkušených manažerů/ek z týmu (rotace/mentoring)

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.