Aktuálně do našeho týmu hledáme parťáka, který se bude podílet na bezproblémovém chodu našeho výrobního závodu a bude společně s námi hlídat dodržování všech hygienických i výrobních standardů.
Co budete mít na starosti?
- Plánování a kontrola docházky směn
- Přidělování a výměna pracovního oblečení, obuvi a ochranných pomůcek (OOPP)
- Realizace projektů dle zadání přímého nadřízeného
- Práce s interním systémem – zápis dat, kontrola výstupů
- Komunikace s vedoucími směn a dalšími odděleními
- Práce ve směnném režimu: neděle až čtvrtek, 8 hodinové směny
- Zadávání pracovníků na konkrétní pozice ve výrobě
- Spolupráce při denních a velkých inventurách
- Zaznamenávání technických problémů v systému PROFILAX
- Uzavírání směn v systému, tisk denních reportů
Perfektně se na tuto roli hodíte pokud máte:
- SŠ vzdělání
- Zkušenosti s administrativou ve výrobním prostředí výhodou
- Komunikativní znalost angličtiny
- Uživatelská znalost práce na PC (MS Excel, interní systémy)
- Samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, organizační schopnosti
Co vám můžeme nabídnout?
- Zázemí české společnosti, která se neustále rozvíjí a rozšiřuje se
- Stravu a nápoje zcela zdarma po celou dobu na směně
- V rámci péče o zdraví zaměstnanců poskytujeme poukázky na preventivní rehabilitační masáž
- Příspěvek na dopravu
- Benefitní program a slevy na webu Alza.cz
- Dotovanou Multisport kartu️
- Těšit se můžete i na zaměstnanecké slevy do restaurací Bageterie Boulevard a 360Pizza.