🛠️ Co u nás budete dělat?
- Podpora obchodního týmu – pomůžete s agendou kolem klientů a kandidátů
- Práce se smlouvami – trocha papírování, ale nic, z čeho by vás bolela hlava
- Řešení pojistných událostí – komunikace s klienty i pojišťovnou
- Pomoc při náboru – organizace pohovorů, úpravy inzerátů, základní komunikace
- Excelovské kouzlení – máte v malíku tabulky, přehledy, vzorce
🎯 Koho hledáme?
- Ideálně VŠ student/ka (práva, ekonomka, HR, management nebo klidně jiný obor)
- Máte dobrý selský rozum, umíte si poradit a nečekáte, až vám někdo všechno řekne
- Angličtinu máte na úrovni, kdy se nebojíte zvednout telefon nebo odpovědět na e-mail
- Excel – zvládáte funkce jako =IF, =VLOOKUP, filtrování, apod.
💼 Co nabízíme?
- Smysluplnou práci ve skvělém týmu, kde vás vezmeme mezi sebe
- Možnost učit se praxí, ať už chcete získat znalosti a rozhled v oboru HR, obchodu nebo správy smluv
- Pohodovou atmosféru
- A samozřejmě férovou odměnu
📍 Kde?
Pardubice
Zaujalo vás to?
Pošlete nám svoje CV nebo LinkedIn a pár řádků o vás – nepotřebujeme motivační romány, stačí vědět, proč vás tato pozice láká a kdy můžete začít.