🛠️ Co u nás budete dělat?

  • Podpora obchodního týmu – pomůžete s agendou kolem klientů a kandidátů
  • Práce se smlouvami – trocha papírování, ale nic, z čeho by vás bolela hlava
  • Řešení pojistných událostí – komunikace s klienty i pojišťovnou
  • Pomoc při náboru – organizace pohovorů, úpravy inzerátů, základní komunikace
  • Excelovské kouzlení – máte v malíku tabulky, přehledy, vzorce

🎯 Koho hledáme?

  • Ideálně VŠ student/ka (práva, ekonomka, HR, management nebo klidně jiný obor)
  • Máte dobrý selský rozum, umíte si poradit a nečekáte, až vám někdo všechno řekne
  • Angličtinu máte na úrovni, kdy se nebojíte zvednout telefon nebo odpovědět na e-mail
  • Excel – zvládáte funkce jako =IF, =VLOOKUP, filtrování, apod.

💼 Co nabízíme?

  • Smysluplnou práci ve skvělém týmu, kde vás vezmeme mezi sebe
  • Možnost učit se praxí, ať už chcete získat znalosti a rozhled v oboru HR, obchodu nebo správy smluv
  • Pohodovou atmosféru
  • A samozřejmě férovou odměnu

📍 Kde?

Pardubice

Zaujalo vás to?

Pošlete nám svoje CV nebo LinkedIn a pár řádků o vás – nepotřebujeme motivační romány, stačí vědět, proč vás tato pozice láká a kdy můžete začít.


SMART Career s.r.o.