Naše kolegyně se po letech rozhodla pro změnu, a protože CRM u nás hraje klíčovou roli, hledáme zkušeného specialistu, který převezme její agendu a pomůže nám rozvíjet vztah se zákazníky napříč Evropou. 

 

Co Vás čeká? 

  • Správa a rozvoj automatických CRM scénářů jako onboarding, retence, reaktivace, winback, notifikace a další.  
  • Zajištění pokročilé personalizace a automatizace CRM aktivit napříč evropskými trhy, nastavování customer journey. 
  • Tvorba a optimalizace segmentací, například RFM, behaviorální, podle životního cyklu. 
  • Řízení weblayerů (pop-up) včetně logiky zobrazení a testování. 
  • Koordinace SMS kampaní a jejich vyhodnocování. 
  • Spolupráce na rozvoji automatizace e-mailových kampaní. 
  • Úzká spolupráce s analytikem na propojení dat mezi Bloomreach, Roivenue, Cruxo, webem a interními nástroji jako Vario. 
  • Školení a mentoring juniorních kolegů. 
  • Kontrola a schvalování CRM výstupů před odesláním (obsah, segmentace, A/B testy). 
  • Odpovědnost za zvyšování výkonnosti retenčních i onboardingových kampaní a technologickou podporu CRM aktivit. 

 

Koho hledáme? 

  • Máte 3–5 let praxe v oblasti CRM, e-mail marketingu, retention marketingu. 
  • Pokročilá znalost CRM nástrojů typu Bloomreach, Salesforce, Emarsys, Adobe Campaign. 
  • Zkušenosti s návrhem customer journey a tvorbou automatických scénářů. 
  • Orientace v segmentaci zákazníků, práce s dynamickými proměnnými a podmínkami. 
  • Dobrá znalost e-mailových a SMS kampaní (logika, doručitelnost, A/B testy). 
  • Analytické myšlení, schopnost práce s daty (Google Analytics, Roivenue, basic SQL výhodou). 
  • Zkušenosti s mezinárodní komunikací (kampaně ve více jazycích). 
  • Základní orientace v UX a webové analytice (weblayery, pop-up). 

 

Jaká osobnost k nám zapadne? 

  • Samostatná, zodpovědná osoba rozhodující se na základě dat. 
  • Koordinátor schopný sladit více týmů (kreativa, nákup, technické týmy). 
  • Detailista s nadhledem nad celkovou CRM strategií. 
  • Proaktivní hráč, který hledá nové způsoby i vylepšení a navrhuje změny v procesech. 

 

Co Vám nabídneme? 

  • Práci se špičkovou CRM platformou Bloomreach. 
  • Možnost formovat CRM strategii na více než 9 trzích. 
  • Otevřenost novým technologiím a inovacím. 
  • Prostor pro růst – školení jako Bloomreach Academy, sdílení know-how. 

 

Další benefity, na které se můžete těšit 

  • Pružná pracovní doba a možnost home office 2–3 dny v týdnu. 
  • 20 dní dovolené + 7 dní benefitního volna navíc. 
  • Příspěvek na stravování. 
  • Multisport karta. 
  • Zaměstnanecká sleva na naše produkty i do partnerských e-shopů. 

 

TVOŘTE S NÁMI ASTRATEX. 

Společně zvládneme velké věci! 


ASTRATEX a.s.