Staňte se součástí našeho 3členného týmu pohledávek. Hledáme někoho, kdo má smysl pro preciznost, cit pro detail a rád pracuje s daty. 

Co budete dělat

  • Administrativní podporu týmu pohledávek, postupně vás zaškolíme na celou agendu správy pohledávek.
  • Párování plateb a práce s bankovními výpisy. Kontrola a ověřování klientů dle dostupných veřejných rejstříků. 
  • Správa, vymáhání a evidence pohledávek našich klientů. 
  • Budete vyřizovat e-mailové a telefonické dotazy klientů a kolegů týkající se pohledávek a solventnosti klientů – komunikace s kolegy i s klienty vás musí bavit. 
  • Budete pracovat s interním systémem Helios, který Vás naučíme, potřeba je i znalost programu MS Excel. 
  • Povědomí o účetních závěrkách a kreditní kontrole výhodou. Později lze také provádět Credit check nových i stávajících klientů.  
  • Nemine vás spolupráce s obchodním oddělením a s ostatními kolegy z finančního oddělení. 

S kým budete spolupracovat

  • Budete součástí menšího týmu pohledávek. 
  • Celý tým se skládá ze 3 členů, komunikovat budete se všemi zaměstnanci napříč Seznamem. 

Na co jsme pyšní a na co je potřeba se připravit

  • Zázemí velké firmy s dlouholetou tradicí, která nabízí jistotu, že s ní jen tak něco neotřese, zároveň se tu nebojíme inovací a přivítáme každý dobrý nápad. 
  • Budeme vás dále rozvíjet, ať už formou odborných školení nebo se můžete zlepšovat v měkkých dovednostech díky týmu interních trenérů. 
  • Práce u nás je pestrá a komplexní. 
  • Na samostatnou a zodpovědnou práci. 
  • Na zkušenou kolegyni, která vám pomůže se se vším seznámit. 

Seznam.cz, a.s.