Chceš zúročit své obchodní dovednosti a podílet se tak na rozvoji úspěšného projektu, který inovuje trh pronájmů? Pojď se k nám přidat – k lidem, kteří věří v to, co dělají, a chtějí měnit trh nájemního bydlení! 🚀
Jsme firma, která majitelům a podnájemníkům usnadňuje život a dělá z bydlení bezstarostnou zkušenost. S prémiovou službou Ideální nájemce se staráme o více než 3 500 bytů po celé ČR a plánujeme vyrazit i za hranice. S růstem portfolia roste i tým, a tak hledáme do obchodního týmu novou posilu, která si část bytů vezme pod svá křídla.
Jako náš nový kolega budeš:
- Pečovat o byty ve svěřeném portfoliu – na starosti budeš mít okolo 250–300 bytů, které budeš inzerovat, obsazovat a dohlídávat, aby byly u všech právně správné a platně uzavřené smlouvy vůči podnájemníkům i majitelům bytů
- Komunikovat se stávajícími klienty (majiteli i podnájemníky) i novými zájemci o nabízené byty – primárně půjde o vyjednávání nových podmínek, domlouvání prohlídek bytů (jak telefonicky, tak e-mailem) a jejich následná realizace
- Tvořit odpovídající administrativu ke všemu, co dojednáš – zejména prodlužování a ukončování smluv, uzavírání dodatků, jejich zadávání do interního systému a odesílání k elektronickému podpisu
- Vyjednávat výši nájmů na bytech a podílet se tak na jejich cenotvorbě
Jak si tě představujeme?
- Zvládáš být pánem svého času a umíš si ho skvěle zorganizovat
- Máš výborné komunikační a prezentační dovednosti
- Orientuješ se na cíl a motivují tě vlastní výsledky
- Důslednost, pečlivost a spolehlivost patří mezi tvé silné stránky
- Nedělá ti problém aktivně komunikovat v angličtině jak písemně, tak ústně
- Obchodní zkušenosti považujeme za velké plus, ale nemusíš ztrácet hlavu, jestli zatím žádné nemáš – pokud si myslíš, že máš pro obchod buňky, rádi tě jeho principy a vyjednávání naučíme
Co o své práci řekli tví budoucí kolegové?
“Ráno první obesíláme zájemce na inzeráty z předchozího dne. Většinou posíláme mail nebo zavoláme a případně rovnou domluvíme prohlídky. Potom obepisujeme majitele, kterým bude končit smlouva a domlouváme nové podmínky. Když se shodneme, tak je následně domlouváme i s podnájemníkem. Ten buď souhlasí nebo se domluvíme na ukončení spolupráce. V takovém případě byt inzerujeme a opět ho obsazujeme,” popisuje typický den teamleaderka týmu Niky.
“Na mé práci mě nejvíc baví flexibilní pracovní doba, kdy si můžu den z velké části přizpůsobit svým potřebám. Rovněž mi vyhovuje odměňování dle výkonu, tedy zpravidla čím víc času práci věnuji, tím víc si vydělám,” doplňuje obchoďák Jarda.
A co ti můžeme nabídnout my?
- Spolupráci na IČO
- Časovou flexibilitu
- Zázemí v novém officu v Praze, ale zároveň možnost práce z pohodlí domova
- Možnost používat firemní auto, případně příspěvek na dopravu
- Firemní techniku
- Kurzy angličtiny a budget na tvůj rozvoj a vzdělávání
- Multisport kartičku, zvýhodněné bydlení, společné teambuildingy a spoustu dalšího
- Sehranou partu lidí, kteří táhnou za jeden provaz – ověř si to na našem Instagramu @ulovdomov_team
Tak co? Máš chuť se k nám přidat?
Pošli nám pár slov o sobě a životopis nebo odkaz na tvůj LinkedIn, díky kterému tě můžeme lépe poznat.
- Pokud si padneme do noty, tak se ti v nejbližších ozve Pavli z HR a spolu doladíte vzájemná očekávání.
- Pokud se v očekáváních oboustranně potkáme, domluvíme ti osobní schůzku s Pepou, šéfem obchodního oddělení, kde budeš mít příležitost si o všem detailněji popovídat.
- No a když všechno půjde jako po másle, budeš mít možnost setkat se s týmem a navnímat, jak fungujeme.