Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na plný úvazek, který se bude starat o technické požadavky a přání našich zákazníků a zároveň bude pomocnou rukou i pro naše zákaznické centrum a jejich dotazy. Jestli máš rád technologie a komunikace s lidmi tě baví, tak neváhej a přidej se k nám! Práce je vhodná pro absolventy středních škol.

Čemu se budeš věnovat:

  • Staneš se podporou pro naše zákazníky, kterým budeš poskytovat informace o jejich službách (telefonicky a písemně) a zajišťovat jejich bezproblémový provoz.
  • Získáš možnost osobně poskytovat technickou podporu nejen zákazníkům, ale i ostatním kolegům, kteří se setkají s poruchou/výpadkem služeb – v těchto situacích pak spolu s týmem můžeš řídit komunikaci se zákazníky a koordinovat celé řešení.
  • Právě komunikace je nejdůležitější, aby naši zákazníci vždy věděli, kdy bude porucha vyřešena a jakým způsobem.
  • Součástí tvé agendy bude i trocha detektivní práce, a to konkrétně při odhalování příčin, které by mohly výpadek služby způsobit.
  • Než se dostaneš do kontaktu se zákazníkem, nejprve tě během prvních týdnů řádně proškolíme.

Koho hledáme:

Kolegu se SŠ vzděláním, který se nelekne práce s počítačem a orientuje se ve světě mobilního a fixního internetu (nastavení wifi, možnosti připojení…). Oceníme aktivní zájem o novinky na trhu, abychom našim zákazníkům poskytovali stále skvělou péči. Aby se ti práce dařila, měl bys umět anglicky na komunikační úrovni. Se zákazníky si často píšeme přes chat, proto je nutné, abys zvládl bezchybně psaný projev v češtině. Jak ovládat techniky jednání se zákazníky tě rádi naučíme.

Našim dále nabízíme to nejlepší

  • Smartphone: Vyber si telefon a získej na něj kompenzaci každé 3 roky v hodnotě až 23 100 Kč.
  • Zaměstnanecký tarif: Datuj neomezeně, telefonuj a SMSkuj za zvýhodněnou cenu! Je jedno, zda na soukromé nebo pracovní účely.
  • Bonusy a odměny: Šikovnost se cení! A to odměnami za individuální výkon.
  • T-Mobile slevy: Využij slevy až -75 % na 8 T-Mobile služeb pro rodinu a blízké.
  • Slevy u partnerů: Užij si zlevněné ceny u našich partnerů.
  • Akciový program Shares2You: Staň se akcionářem skupiny Deutsche Telekom a čerpej výhody s tím spojené.
  • Dovolená a oddych: 6 týdnů dovolené a 1 den na dobročinnou činnost.
  • MultiSport: Sportuj nebo se zrelaxuj se svými nejbližšími díky zvýhodněné kartě MultiSport.
  • uLékaře.cz: Využij bezplatnou online prevenci a možnost objednání se ke zdravotním specialistům pro tebe i celou tvoji rodinu.
  • Zdravotní péče: Dbej o své zdraví za zvýhodněnou cenu s nadstandardní péčí v našem smluvním zařízení.
  • Vzdělávání a rozvoj: Rozšiř své obzory s interní T-Univerzitou, která nabízí bohatý výběr kurzů pro osobností a kariérní rozvoj.
  • Cafeteria: Vyber si ze široké škály benefitů v hodnotě až 15 000 Kč ročně – služby z oblasti sportu a kultury, zdraví a krásy, příspěvky na dopravu, dovolenou nebo jazykové kurzy.
  • Den pro dobrý skutek: Jeden pracovní den v roce můžeš věnovat dobrovolnické činnosti v neziskových organizacích a přispět tak společně s námi společenské odpovědnosti.
  • Psychologická poradna: Čelíš potížím v soukromém nebo pracovním životě? Poraď se s odborníkem přes telefon nebo online.
  • Stravenkový paušál: Pochutnej si na skvělém obědě s příspěvkem 107 Kč na každý pracovní den.
  • Penzijní spoření: Připrav se na podzim života s příspěvkem na spoření po 12 odpracovaných měsících.

Každý je u nás vítán

Naši zaměstnanci cítí, že jim u nás nabízíme rovnocenné příležitosti v oblasti zaměstnání i kariérního rozvoje bez ohledu na věk, pohlaví a genderovou identitu, sexuální orientaci, tělesné a duševní schopnosti, národnost, sociální a etnický původ, politické názory, náboženství a světový názor. Z toho máme velkou radost. Jsme odhodláni se neustále zlepšovat a vytvářet bezpečné pracovní prostředí pro všechny.

Zaujala tě pracovní nabídka?

  • Vyplň přihlašovací formulář a dej nám o sobě vědět.
  • Informace, které nám o sobě zašleš, posoudíme a ozveme se ti za každých okolností.
  • S vybranými uchazeči se spojíme a upřesníme si detaily.
  • Pohovor je pro nás oboustrannou příležitostí, abychom se mohli lépe poznat.
  • O výsledku pohovoru tě budeme co nejdříve informovat. Úspěšní kandidáti obdrží pracovní nabídku.
  • V naší společnosti budeš podle naší job architektury vykonávat pozici „Specialista technické podpory zákazníků“.

Zákaznické centrum T-Mobile