Pro náš produktový tým divize Reklamních systémů hledáme zkušeného Product Managera, který převezme odpovědnost za klíčovou část našeho reklamního systému – výdej reklamy.   

Jde o roli s velkým dopadem na úspěch inzerentů i uživatelský zážitek, kde je potřeba kombinovat analytické myšlení, technické porozumění a schopnost strategického rozhodování. Novou posilu hledáme buď do kanceláří v Praze nebo v Brně.  

Co vás denně čeká a jaký je tým  

  • V rámci reklamního systému zodpovídat za výdej inzerce. 
  • Definování a optimalizace cílových skupin a jejich využití ve výdeji inzerce. 
  • Optimalizace čerpání rozpočtů kampaní či jiných kritérií kampaní zadaných inzerenty. 
  • Neustálé hledání cest ke zlepšení výdeje reklam. 
  • Monitorování situace na trhu e-commerce, analýza potřeb uživatelů, prioritizace backlogu a příprava zadání pro vývoj/výzkum. 
  • Pro rozvoj produktu založeného na datech budete úzce spolupracovat s datovými analytiky. 
  • Díky scrumu se budete pravidelně potkávat na standupech a plánování s vývojovými týmy a v některých projektech i s týmem výzkumu RS.  

Jaké zkušenosti budete potřebovat 

  • Dokážete definovat vizi rozvoje produktu, potřeby uživatele a vyhodnocovat jejich přínos. 
  • Máte schopnost pracovat s daty, analyzovat je a na jejich základě přijímat rozhodnutí. 
  • Jste proaktivní, máte tah na branku a nebojíte se převzít odpovědnost. 
  • Máte zkušenosti se spoluprací s vývojovým týmem.
  • Zkušenost s používám ticketovacího nástroje.  
  • Výborně komunikujete, zvládáte vyjednávat a obhajovat produktové priority. 
  • Znáte základní principy ML a jejich využití v reklamních systémech (výhoda).
  • Znalost PPC prostředí výhodou, ale není vyžadována.  

Co získáte  

  • Možnost pracovat na velmi komplexním a technologiemi nabytém systému, který propojuje potřeby inzerentů podpořit prodej a zároveň umožní tvůrcům obsahu monetizovat svoji návštěvnost na obsahových webech. 
  • Možnost využít v rozvoji produktu interní jazykový model (LLM) pro podporu automatizace a optimalizace. 
  • Získáte hlubší znalost reklamního systému a principů v online marketingu. 
  • Pracovat na produktu, který má reálný dopad na E-commerce trh v ČR a ovlivňuje tisíce kampaní denně. 
  • Dáme vám prostor k samostatnosti a rozhodování. 
  • Budete součástí týmu, kde se spojuje technická expertiza s businessovým myšlením. 
  • Možnost ovlivnit směřování jednoho z klíčových prvků celého Seznamu. 

Seznam.cz, a.s.