Do seznamáckého oddělení marketingu hledáme po všech (webových) stránkách protřelého kolegu, který by nám pomáhal s tvorbou webů a microsites našich kampaní a služeb pro miliony lidí. Na triku budete mít svěřený rozpočet, priority i roadmapu, zkrátka celý proces od začátku do zdárného konce.
Je takový člověk produkťák, projekťák, zdravě asertivní šikula s citem pro UX a UI, co se nebojí ptát na všechny strany? Jste to vy?
Co byste v Seznamu dělali
- Produktově a technicky zajišťovali provoz a rozvoj webů, jako je třeba náš Kariérní web, Seznam nápověda, Blog pro klienty, specialisty nebo novináře, weby o naší reklamě a další.
- Komunikovali s kolegy napříč celým Seznamem, s interním i externím vývojem, návrháři, analytiky, grafiky, copywritery, brand manažery, SEO apod.
- Spravovali obsah jednotlivých webů, editovali, zakládali stránky a pracovali v administrativním rozhraní.
Jak si vás ideálně představujeme
- Máte zkušenost s produktovým managementem a už jste někdy pracovali s vývojovým nebo designérským týmem.
- Máte cit pro UX a UI design, rozumíte principům a postupům při tvorbě webů a aplikací, máte technologický background, umíte číst v datech, analyticky se rozhodovat, chápat základy SEO a víte, že v jednoduchosti je krása.
- Jste spolehliví, samostatní a máte chuť rozvíjet své projekty i sebe.
- Nekoukáte, kde co lítá, ale vezmete věci do svých rukou. Požadavků totiž lítá poměrně hodně.
- Máte koncepční myšlení a umíte říct, když je něco špatně a navrhnout řešení.
- Umíte komunikovat s lidmi a argumentujete tak, že i druhý den s vámi chtějí kolegové pracovat.
- Znáte služby Seznamu, protože bez jejich znalosti je nemůžete zlepšovat. A to vy chcete.
Co nabízíme
- Práci v marketingu u jedničky českého internetu a být součástí kreativního týmu, který tvoří vlastní projekty.
- Solidní výdělky u silného zaměstnavatele, který ne náhodou byl několikrát v anketách zvolený Zaměstnavatelem roku.
- Být důležitou součástí v originálních projektech a pracovat s týmem super kolegů i externích dodavatelů.
- Kariérní růst a vzdělávání, zkrátka stereotypu se bát nemusíte.
- Být v práci “jako doma”, na korporát si nehrajeme, zbytečnou administrativu nemáme, na všem se domluvíme. A smysl i pro černý humor máme.