Do našeho šestičlenného týmu datových analytiků ve Vyhledávání hledáme novou posilu se zájmem o statistiku, s týmovým duchem a chutí učit se.

Jak to u nás vypadá…

Pro správný směr vývoje produktu Vyhledávání je nezbytné mít kvalitní data a dobře zpracované analýzy. V našem týmu Bussiness Intelligence navrhujeme logování dat, rozhodnutí opíráme o datové analýzy a hypotézy si otestujeme, než jim uvěříme. Vytváříme vlastní interní datové produkty pro potřeby kolegů z jiných týmů. Samozřejmostí je pak reporting a automatizace.

Data z HDFS zpracováváme přes Pyspark, ukládáme do Postgres a Snowflake, vizualizujeme v Tableau, analyzujeme v Jupyteru, joby spouštíme přes Airflow, k dispozici máme Keboolu.

Čemu se budete věnovat?

Vaší hlavní úlohou v rámci analytiky bude statistická analýza dat.

  • Rozvíjet vyhodnocování AB testů.
  • Podílet se na návrhu a přípravě metrik a posuzovat jejich vhodnost pro daný problém.
  • Doporučovat úpravy statistik u našich datových produktů.
  • Aplikovat statistiku na komplexní business problémy.
  • Testovat hypotézy našich zákazníků.
  • Komunikovat s product managerem i vývojem.
  • Vzdělávat se v oboru.

Požadavky a nápady přináší product manager, manager, naši zákazníci spolu s námi, když vidíme příležitost pro zlepšení našich služeb.

Koho hledáme?

  • Analytika se znalostmi statistiky (pojmy jako Normal distribution a t-test vám nejsou cizí) a schopností zpracovávat data.
  • Zkušeného analytika nebo nadšeného absolventa VŠ.
  • Očekáváme znalost některého ze scriptovacích jazyků (my pracujeme v Pythonu/PySparku), zkušenost s vizualizačním nástrojem (např. Tableau) je výhodou.
  • Bez znalosti statistiky se neobejdete, vše ostatní se můžete naučit u nás.
  • Uvítáme někoho schopného se rychle učit, kriticky myslet, orientovat se na detaily a s týmovým přístupem.

Co nabízíme?

  • Skvělý tým odborníků – sdílíme know-how, pomáháme si, komunikujeme otevřeně a napřímo.
  • Práci na jedinečném produktu na lokálním trhu s vysokou konkurencí.
  • Týmová setkání zaměřená na sdílení know-how a zkušeností.
  • Uvolněnou atmosféru a férový přístup – netvoříme zbytečná pravidla, jsme orientováni na cíl.
  • Širokou paletu technologií.

Seznam.cz, a.s.