Chcete nastartovat kariéru v marketingu u české internetové jedničky? Pak čtěte dál. Na DPP/DPČ hledáme juniorního display marketing specialistu pro náš interní marketingový tým.

Co vás čeká a koho hledáme

  • Nastavování a správa display marketingových kampaní v rámci našeho reklamního prostoru.
  • Komunikace s klienty a partnery ohledně podoby kampaní a dodávání podkladů.
  • Vašimi rukami projdou kampaně významných kulturních událostí, kterých je Seznam partnerem a další velké kampaně mediálních partnerů.
  • Ve spolupráci se zkušenými kolegy budete navrhovat, kontrolovat a optimalizovat tyto kampaně a průběžně i zpětně je vyhodnocovat.
  • Budete pracovat s interními systémy Seznamu pro správu display kampaní, předchozí znalost bannerových reklamních formátů je velké plus.
  • Hodit se vám budou základy online marketingu, zdravý selský rozum, vřelý vztah k Excelu, pečlivost a spolehlivost, vše ostatní vás rádi naučíme.

Jak to u nás funguje a s kým budete spolupracovat

Stanete se součástí našeho marketingového týmu, získáte možnost růst a učit se. Marketing v Seznamu funguje jako interní agentura, která společně s dalšími týmy spolupracuje na různých projektech a kampaních. Naše oddělení tvoří několik menších týmů: brand manažeři, online specialisté, media planneři a analytici, kreativci, specialisté na sociální sítě nebo evenťáci. 

Co nabízíme

  • Možnost nastartovat svou kariéru v marketingu Seznamu.

  • Flexibilní zkrácený úvazek (odhadovaný rozsah spolupráce je 50 hodin měsíčně) a dlouhodobou spolupráci.
  • Po úvodním zaškolení lze práci vykonávat z domova.
  • Práci v uvolněné atmosféře, tykáme si, pomáháme si a kromě práce jsme zapálení i do společných volnočasových aktivit.
  • Stabilitu velké firmy s dlouholetou tradicí, kterou jen tak něco neotřese.

Seznam.cz, a.s.