Popis pracovní pozice:
Hledáme energického a organizačně schopného obchoďáka, který u nás dostane příležitost stát se klíčovým hráčem v rozvoji obchodu personálních služeb. Baví Vás obchod? Jste systematičtí a přitom kreativní? Pak je tato pozice pro vás ideální!
Náplň práce:
- Obchodní aktivity
- Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a rozvoj vztahů s klienty
- Průzkum trhu, návrhy na zlepšení služeb a konkurenceschopnosti
- Péče o stávající klienty, identifikace jejich potřeb a zajištění potřebné podpory
- Spolupráce s provozem a sdílení informací s cílem zajistit hladký průběh zakázek
- Zajištění související administrativy
- Příprava reportů a podkladů pro vedení společnosti
- Aktivní účast na poradách a řešení každodenních výzev
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání (VŠ výhodou)
- Praxi v oblasti obchodu, vedení lidí ve výrobním prostředí (výhodou zkušenost v personálních agenturách)
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
- Aktivní znalost práce s PC (MS Office, především Excel a Outlook)
- Zodpovědnost, flexibilitu a schopnost pracovat pod tlakem
- Znalost českého jazyka na komunikativní úrovni (znalost AJ/ NJ výhodou)
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič