Co bude Vaší náplní práce?
- Řešení incidentů a tiketů v nástroji Jira Service Management týkajících se HW a SW (IMAC - instalace, konfigurace, výměny, likvidace)
- Správa uživatelských účtů ve firemních systémech (vytváření, úpravy, mazání)Administrace uživatelů a zařízení v Entra ID (Azure Active Directory) a M365 Admin Center
- Správa lokální sítě (kontrola a nastavení AP, FW apod.)
Co od Vás očekáváme?
- Předchozí zkušenost na podobné pozici je výhodou, ale ne podmínkou.
- Skvělé komunikační dovednosti – schopnost vysvětlit technické záležitosti i těm, kteří nejsou "IT nadšenci".
- Základní znalosti v oblasti správy HW, SW, a síťových technologií.
- Angličtinu alespoň na úrovni B2!
- Samostatnost, zodpovědnost a chuť učit se nové věci.
- Ochotu být občas v režimu pohotovosti.
Co Vám nabízíme?
- Přátelské a otevřené pracovní prostředí, kde oceníme každý váš nápad.
- Zázemí úspěšné a stabilní společnosti.
- 25 dnů dovolené + 2 extra dny pro vás (Narozeninový den & Můj den).
- Možnost podílet se na zlepšování IT procesů a systémů.
- Školení a certifikace na produkty Microsoft – podpoříme váš profesní růst!
- Výborné snídaně na pracovišti každý den.
- Neomezený přísun čerstvé kávy a příjemné kanceláře v Karlíně (vše blízko metra).
- Další benefity: firemní mobilní tarif, Multisport karta, stravenkový paušál.
- Nástup ideálně ihned, ale rádi se s vámi domluvíme.
Jak se přihlásit?
Pokud vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis na petra.kabickova@srovnejto.cz a připojte pár vět o tom, proč vás láká stát se součástí IT týmu.
Těšíme se na vás!
Petra Kabíčková – HR Recruiter
Vojtěch Kovač – Head of IT Operations (váš budoucí šéf)