Na špičkovou pozici ve výzkumu strojového učení v oblasti reklamních systémů hledáme schopného seniorního výzkumníka strojového učení se zkušenostmi s řešením praktických problémů aplikací ML metod v industriální praxi. Očekáváme expertní znalosti postupů strojového učení, vysokou motivaci pro rychlé vstřebání velkého množství nových informací a ochotu poprat se s náročnými výzvami. Nabízíme výjimečnou práci na řešení unikátních problémů a služeb, možnost osobního rozvoje, skvělý tým, příjemné a pracovní prostředí a odpovídající finanční ohodnocení. 

Co Vás čeká? 

  • Rozvoj reklamních služeb Seznamu, které denně slouží milionům uživatelů  
  • Návrh, vývoj a ladění ML modelů a optimalizačních algoritmů, které pro uživatele služeb Seznam.cz vybírají nejlepší online reklamu a optimalizují systém online aukcí. 
  • Práce s velkými daty sbíraných z provozu služeb Seznam.cz včetně analýz, zjišťování nových poznatků o uživatelích, inzerentech, trhu i společnosti. 
  • Sledování state of the art technologií a postupů, jejich inovativní uvádění do praxe. 
  • Systematický individuální i kolektivní rozvoj kompetencí včetně účasti, publikování i prezentování na mezinárodních konferencích. 
  • Realizace a testování vlastních nápadů. 
  • Komunikace s výzkumníky, vývojáři, produkťáky, obchoďáky i zákazníky. 
  • Práce s technologiemi a knihovnami Python, Numpy, Pandas, SciKit, PyTorch, Vowpal Wabbit, Jupyter, Spark, LMs, LLMs, Gitlab, Docker, MLFlow, SQL, Tableau, Hadoop, ... 
  • Práce ve špičkovém a zároveň přátelském týmu, v kreativním a zároveň přívětivém pracovním prostředí.  
  • Pružná pracovní doba, pět týdnů dovolené, technika na přání a spoustu dalších skvělých benefitů. 

Co očekáváme od Vás? 

  • Praktické zkušenosti v oblasti strojového učení, datové analýzy a statistiky. 
  • Expertní znalosti postupů vývoje, testování a aplikace modelů strojového učení. 
  • Vysokou motivaci a zápal pro řešení problémů vysoké složitosti a pro zlepšování služeb. 
  • Samostatnou výzkumnou práci od čtení článků přes modelování úloh po implementaci prototypů, zároveň schopnost efektivně pracovat v širším týmu. 
  • Silné komunikační dovednosti v českém i anglickém jazyce, schopnost vystihnout a sdělit podstatu problému a přesvědčit ostatní o správnosti řešení. 
  • Ochota mentorovat a vést juniornější kolegy. 

O reklamních systémech 

Hlavním reklamním systémem společnosti Seznam.cz je služba Sklik.cz, která inzerentům nabízí výkonostní i brandovou online reklamu v obsahové síti, ve vyhledávání i v online službách, zasahuje 95% české internetové populace a drtivou většinu českých inzerentů. Sklik každou hodinu obslouží desítky milionů online aukcí a vyprodukuje terabajty dat. Vzniklá velká data se (s důkladným dodržením právních a etických norem) shromažďují v úložištích a používají se k návrhu a vývoji modelů strojového učení a pro ověřování účinnosti navržených řešení. Typické úlohy, které se v Skliku pomocí strojového učení řeší, jsou: modelování predikce prokliku reklam, modelování predikce nákupů, modelování zájmů a chování uživatelů, klasifikace dokumentů, analýza vývoje datových charakteristik, statistické vyhodnocování výsledků experimentů, odhadování a kompenzace systematických výchylek dat a mnoho dalších.  

Reklamní systémy se neustále vyvíjejí a inovují a to v důsledku růstu odvětví, rostoucí konkurence na trzích i díky přívalu nových technologií. Proto je práce ve výzkumu reklamních systémů Seznam.cz plná výzev, které jsou v českém IT průmyslu unikátní. Tým  výzkumu reklamních systémů si zakládá na schopnosti těmto výzvám efektivně čelit, na schopnosti uvádět do praxe inovace díky vysoké kvalitě své výzkumné práce. 


Seznam.cz, a.s.