Hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude prvním kontaktem pro naše firemní zákazníky při řešení jejich požadavků. Nepůjde o žádný rutinní stereotyp – čeká tě rozmanitá práce, kde spojíš komunikaci, koordinaci a práci s interními systémy.
Co tě čeká?
- Přijetí stížností a reklamací – budeš prvním kontaktem pro naše zákazníky, pomůžeš jim s vyřešením jejich stížností a reklamací, převážně písemnou formou.
- Spolupráce s advokátní kanceláří – zajistíš, že všechny právní aspekty případů budou zpracovány správně a efektivně.
- Práce s interními systémy – budeš zaznamenávat jednotlivé případy a sledovat jejich průběh.
- Digitální komunikace – většina komunikace probíhá přes e-mail, ale občas bude potřeba zvednout i telefon nebo si vyřídit něco po chatu.
Jak si tě představujeme?
- Koordinační schopnosti – budeš v kontaktu s kolegy z různých oddělení, protože každý případ vyžaduje týmovou spolupráci.
- Komunikativnost – jasné a přesné předávání informací je základ úspěchu.
- Profesionalita a zodpovědnost – očekáváme, že se na tebe můžeme spolehnout a že úkoly zvládneš na jedničku.
- Zkušenosti s reklamacemi – pokud máš zkušenosti přímo z technického prostředí, je to velké plus!
Co ti nabízíme?
- Pružná pracovní doba – práci si můžeš přizpůsobit podle svých potřeb. Možnost přizpůsobit si začátek/konec pracovní doby.
- Kanceláře v blízkosti metra Želivského – v budově je restaurace i fitness, takže o pauzy a relax není nouze.
- 6 sick days, abys na své zdraví nemusel/a plýtvat dovolenou!
- 6 000 Kč ročně bonus za dobře odvedenou práci! :-)
- Příspěvek na stravování a Multisport karta.
- Masáže na pracovišti, občerstvení zdarma (káva, čaj, ovoce).
- Dog-friendly office, vstup do pražské ZOO pro celou rodinu, očkování na chřipku zdarma a dárkový poukaz k narozeninám.
Zaujala Tě nabídka? Rádi tě přivítáme v našem týmu co nejdříve. Dej nám vědět a my se s Tebou spojíme.