Planning, budgeting, forecasting – klíčové procesy každé firmy, ve kterých se často objevují úskalí. Plánování je moc složité a zdlouhavé, zadrhává se spolupráce a vznikají chyby. Náš tým pomáhá firmám dostat se z „excelového pekla“ a proces plánování zjednodušit a optimalizovat. Jak? Vyvíjíme aplikace pro strategické a operativní plánování –zejména pro zákazníky z oblastí bankovnictví, pojišťovnictví, automotive a dalších.

Aktuálně hledáme dva nové kolegy:

Junior Consultant – pro nadšence do analýz a plánování, kteří mají základy a chtějí získat zkušenosti.
Mid/Senior Consultant – pro zkušenější specialisty, kteří chtějí realizovat pokročilá řešení a vést projekty či týmy.

Co budeš mít na starosti:

Cílem řídících pracovníků každé společnosti je transformovat vizi vedení do tvrdých čísel – na jaké trhy chceme v budoucnu expandovat, s jakými produkty? Kolik nás budou v budoucnu stát naši zaměstnanci a zbyde dostatek prostředků na klíčové investice?

Aplikace, které pro zákazníky připravujeme, umožňují právě na tyto otázky odpovědět. Děje se tak na základě tvorby modelů jednotlivých oblastí společnosti (prodeje, výroba, investice, personální náklady), které následně slouží jako zdroj pro sestavení klíčových plánovacích výstupů - výkazu zisku a ztrát, rozvahy a dalších finančních ukazatelů.

Dovedeme zároveň predikovat požadavky trhu tak, aby bylo možné lépe řídit odbyt, logistiku i výrobu. Vytváříme také simulační modely pro řízení CO2, které pomáhají zákazníkům splňovat legislativní požadavky na jejich odvětví. A mnoho dalšího…

Co tě čeká konkrétně, ať už jako Junior, nebo Mid/Senior Consultant?

  • Seznámíš se s technologiemi, které mají velkou perspektivu, a budeš řešit projekty na pomezí Business Consultingu a IT vývoje.
  • Budeš pracovat na návrhu a implementaci aplikací, které pomáhají zákazníkům efektivně plánovat a rozhodovat.
  • Vytvoříš modely, scénáře a simulace, které umožní lépe řídit procesy ve firmách (od prodejů, výroby a investic až po řízení CO2 nebo náklady na zaměstnance).
  • Naučíš se (a nebo zdokonalíš) práci v nástrojích jako IBM Planning Analytics, SAP Analytics Cloud nebo Jedox.
  • Budeš spolupracovat se zákazníky napříč odděleními a podílet se na tvorbě funkční a systémové specifikace.

Junior Consultant – koho hledáme?

  • VŠ vzdělání v oblasti IT, ekonomiky, nebo jsi těsně před dokončením studia.
  • Pokročilou znalost Excelu a základy SQL. Výhodou je znalost programování (např. VBA, Java).
  • Teoretické znalosti v oblasti finanční analýzy, plánování nebo controllingu.
  • Angličtinu na komunikativní úrovni, němčina je výhodou.
  • Nadšení pro analytiku, schopnost logicky myslet a chuť učit se nové věci.

Mid/Senior Consultant – koho hledáme?

  • Relevantní praxi v oblasti plánování, finanční analýzy, reportingu nebo controllingu.
  • Pokročilou znalost SQL a Excelu (včetně práce s velkými objemy dat a složitějšími analýzami).
  • Zkušenosti s plánovacími nástroji (např. IBM Planning Analytics, SAP Analytics Cloud, Jedox).
  • Výhodou jsou zkušenosti s programováním (např. VBA, Python, Java).
  • Schopnost převzít odpovědnost za vedení projektů, komunikaci s klienty a koordinaci týmu.
  • Angličtinu na vysoké úrovni, němčina je velkým plusem.

V jakém týmu budeš pracovat:

  • Jsme jednička v oblasti vývoje v IBM Planning Analytics v ČR a zároveň v Top 5 v rámci Evropy.
  • V týmu najdeš vývojáře, analytiky, architekty, testery i projektové manažery.
  • Každý z nás je ale také konzultantem – máme přesah mezi kompetencemi a zároveň komunikujeme s našimi zákazníky.
  • Na jednotlivých projektech jsme zvyklí fungovat v menších týmech o 3–6 členech a práci řídíme agilně.
  • Třikrát do roka děláme teambuldingové akce, kde se potkáváme a prezentujeme si případové studie z projektů.

Proč věříme, že ti v Adastře bude dobře:

  • Jsme stabilní mezinárodní firma s multiprojektovým prostředím a autonomními týmy.
  • Pod jednou střechou sdružujeme špičkové technologie a zkušené experty ze všech možných IT odvětví.
  • Podporujeme individuální profesní rozvoj a s tím související finanční hodnocení.
  • Jednáme spolu otevřeně a ceníme si proaktivního přístupu.
  • Sídlíme v krásných kancelářích Mississippi House v Karlíně.

Mimo to se můžeš těšit na:

  • Neformální atmosféru – po práci se potkáváme na společenských i sportovních akcích (a těch není zrovna málo).
  • 25 dnů volna do začátku a každý rok vám k nim přidáme jeden den volna navíc.
  • Flexibilní pracovní dobu i home office – vše podle domluvy.
  • Lekce angličtiny s rodilými mluvčími, pokud se v ní potřebujete zlepšit.
  • Měsíční příspěvek do Cafeterie, který můžete využít na různé volnočasové aktivity nebo na Multisport kartu.
  • Příspěvek na stravování.
  • V kuchyňkách najdete výbornou kávu, velký výběr čajů i jiné nápoje + svačinové a ovocné bedýnky plné dobrot.
  • Slevy u našich partnerů – ať už jde o elektroniku, kulturu či služby.
  • Dny FIT Adastra, protože nám záleží na vašem zdraví – můžete využít odborná vyšetření, konzultace a různé aktivity pro podporu vaší fyzické i psychické kondice.
  • Rádi podporujeme, když chceš pomáhat, takže dostaneš 1 den placeného volna navíc na dobrovolnické aktivity dle svého výběru.
  • Placené volno navíc, pokud doprovázíte svého prvňáčka v první školní den.
  • Chceš procestovat svět, napsat knihu nebo si jen dát pauzu? Po 3 letech u nás si můžeš vzít Sabbatical leave.
  • Štědrý referral program, pokud nám pomůžeš najít nové Adastřany.

Adastra, s.r.o.